AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #1 Skrevet 16. november 2021 For 2 år siden var min mann gjennom 20 år utro. Han er fortsatt sammen med henne. Det er jo slutt og vi snakker minimalt sammen. Vi har 3 felles barn som er i tenårene. De har litt kontakt med far, men minimalt med kjæresten til faren (møtt 3 ganger på 2 år). Hans mor døde nå og jeg var tett på henne i 20 år, ikke så mye på slutten. Hun begraves nå 4 timer unna meg. Jeg kjenner det er riktig å dra til kirken, sitte bakerst, men møte opp for å ta siste farvel med henne. Ikke bli med på samling etterpå. Barna blir med far, ikke meg. Damen hans vet jeg ikke om kommer, hun og ex-svigermor har møtt hverandre, men sikkert max 5 ganger disse 2 årene. Jeg har ikke tenkt å blande meg inn, men sitte bakerst i kirken og kondolere til mannen hennes og (de voksne) barna hennes/samt de andre barnebarna hennes. Jeg kjenner de alle gjennom at vi var familie i 20 år. Eller bør jeg bare holde meg borte? Anonymkode: 8f657...76c
Gjest Alterego666 Skrevet 16. november 2021 #2 Skrevet 16. november 2021 Jeg synes det er en bra ting å vise respekt for dine barns bestemor.
Majott Skrevet 16. november 2021 #3 Skrevet 16. november 2021 Jeg synes du godt kan dra dit, det ville jeg selv gjort. 8
Gjest Hottentått Skrevet 16. november 2021 #4 Skrevet 16. november 2021 (endret) Jeg ville dratt. Du er også der for barna dine. Min mor var i min farmors begravelse, satt bakerst og blanda seg ikke inn. Men min farfar var ekstremt glad for at mamma kom. Endret 16. november 2021 av Hottentått
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #5 Skrevet 16. november 2021 Du skal selvsagt dra, du har hatt et familiært forhold til denne kvinnen i 20 år. Hvorfor skulle du ikke kunne ta farvel? Anonymkode: 8ca70...f96 8
Ulrikke Skrevet 16. november 2021 #6 Skrevet 16. november 2021 Jeg ville gjort som deg og tenker at det er en fin tanke! Hvis den nye kjæresten har problemer med at du sitter bak i kirken og nærmest er usynlig sier det mye mer om henne enn om deg. Jeg har vært sammen med min mann i 20 år nå, men han var gift tidligere og har tre barn fra det ekteskapet (slutt før han møtte meg). Jeg har ikke tenkt over saken før nå, men jeg tar det for gitt at hans eks møter i begravelsene til mine svigerforeldre. De har fortsatt kontakt, og de er besteforeldrene til barna! Så møt opp, ta farvel og vær tilstede på den måten du nevner. Det er på ingen måte feil! 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #7 Skrevet 16. november 2021 Jeg har vært skilt fra eksmannen min i 26 år, men den dagen foreldrene hans begraves, så drar jeg så klart i begravelsen. Min eks kom i begravelsen etter begge mine foreldre, selv om vi hadde vært skilt lenge da også. Det er da besteforeldre til barna våre. Klart vi stiller opp. Anonymkode: b091c...5e7 6
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #8 Skrevet 16. november 2021 Jeg synes det hele kommer an på hvordan du tenker tilbake på relasjonen som du hadde med henne da, og med enkemannen. Tenker du tilbake på de to relasjonene med takknemlighet, så drar du selvsagt dit. Her hadde det ikke vært så selvsagt. Anonymkode: a3a7c...557 1
Macro Skrevet 16. november 2021 #9 Skrevet 16. november 2021 Jeg synes du bør gjøre dette både for deg selv, dine barn og din ex svigermor😊
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #10 Skrevet 16. november 2021 Jeg personlig hadde ikke møtt i eks svigermors begravelse, men det er fordi forholdet til barnefar var kort. Hun likte meg heller ikke og det var gjensidig. men 20 år er mye og hun er jo en stor del av livet ditt. Er en selvfølge at du drar da. Husker da bestemor døde så kom begge eksmennene til tante i begravelsen (har barn med begge to). Det satte hele familien pris på. De satt sammen med døtrene sine (mine søskenbarn) og min tante som støtte. Alle uenigheter og krangler blir ofte glemt når familiemedlemmer dør. Vær en støtte for barna dine ❤️ Anonymkode: 7543b...592
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå