Gå til innhold

CFX venn som satser alle sparepengene sine

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Erfaringer med såkalt trading i CFX? Har en venn, som fortalte meg at han har satset alle sparepengene sine på CFX. Vi snakker 250k. Vedkommende har ikke bsu og inntekt på ca 420 000. Pengene som han satt inn er låst de neste mnd og han vil tjene millionbeløp innen 4 år. Han forsøker å verve meg og andre venner samt egen familie men ingen andre tør. Vet om en venn som satt inn 300 dollar.

Burde jeg være bekymret for at han blir scammet? Et uskyldig Google søk avslører mye negativ omtale av dette firmaet, som egentlig er et slags pyramidespill. 

.. noen erfaringer? 

Anonymkode: 6dd1e...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gratulerer! Du har en kommende millinær til venn...

Anonymkode: b0eec...c35

Ironi/sarkasme? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Erfaringer med såkalt trading i CFX? Har en venn, som fortalte meg at han har satset alle sparepengene sine på CFX. Vi snakker 250k. Vedkommende har ikke bsu og inntekt på ca 420 000. Pengene som han satt inn er låst de neste mnd og han vil tjene millionbeløp innen 4 år. Han forsøker å verve meg og andre venner samt egen familie men ingen andre tør. Vet om en venn som satt inn 300 dollar.

Burde jeg være bekymret for at han blir scammet? Et uskyldig Google søk avslører mye negativ omtale av dette firmaet, som egentlig er et slags pyramidespill. 

.. noen erfaringer? 

Er det crypto?

Anonymkode: 85e38...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo vært advart mot dette noen ganger, så din venn liker vel å gi bort pengene sine.

Anonymkode: b179c...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Er det crypto?

Godt spørsmål. Det er en plattform hvor meglere vistnok trader penger for deg og alle sine medlemmer. De tilbyr høy rente og millionbeløp i løpet av få år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det har jo vært advart mot dette noen ganger, så din venn liker vel å gi bort pengene sine.

Anonymkode: b179c...be0

Ja har hørt flere banker har advart kundene sine mot dette samt sperret direkte overføringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Forbrukertilsynet bemerker at når et selskap ikke har tillatelse til å drive virksomhet i Norge eller når virksomheten er i strid med norsk lovgivning, vil også markedsføring av selskapet i Norge være forbudt.

https://www.forbrukertilsynet.no/forbrukertilsynet-slutter-seg-til-finanstilsynets-og-lotteritilsynets-advarsel-mot-selskapet-cash-fx-group

Folk faller for slike svindleriforsøk hele tiden. Jeg har aldri helt skjønt hvorfor.

Anonymkode: 0771e...8a3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Er det crypto?

Nei, men de aksepterer krypto og kan visstnok gi utbetalinger i krypto. Men i seg selv er det ikke krypto.

Anonymkode: 00fd0...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...