Gå til innhold

Dukker virkelig kjærligheten opp når man minst aner det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører alle si dette. Mange ganger kan det se ut til at i det riktige øyeblikket dukker den store kjærligheten opp. Jeg har ei venninne som var sammen med en rotekopp i mange mange år, det var mye krangling og hun ble psykisk dårlig. Han var utro og det ble slutt mellom dem. 1mnd etter fant hun mannen i sitt liv, virkelig. Jeg har aldri sett henne så fornøyd. De fyller hverandre ut på alle måter. 

Jeg var selv i et 11års langt samboerforhold og klarer ikke enda å tenke at jeg skal finne meg ny mann å leve livet med. Jeg håper den dukker opp....😍 Har vi en meant to be? 

L31

Anonymkode: 154f4...9d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har vi en meant to be? 

L31

Nei det tror jeg absolutt ikke. Jeg tror man har mange man potensielt kunne vært en veldig fin partner for 😊

• Liker 5
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hører alle si dette. Mange ganger kan det se ut til at i det riktige øyeblikket dukker den store kjærligheten opp.

Den dukker plutselig opp ingensteds fra. I mitt tilfelle skjedde det på fullstendig galt tidspunkt, men kjærlighet var det åkke som.

Skrevet

Jeg gjorde det slutt med samboeren. Samme dag som han flyttet ut, dukket flere av venninnene mine opp på døren med mat og vin og insisterte på at vi dro ut på byen. Der møtte jeg mannen min som jeg i dag har to barn med. Det passet ikke men skjedde allikevel ❤️

Anonymkode: e03d6...5c8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg gjorde det slutt med samboeren. Samme dag som han flyttet ut, dukket flere av venninnene mine opp på døren med mat og vin og insisterte på at vi dro ut på byen. Der møtte jeg mannen min som jeg i dag har to barn med. Det passet ikke men skjedde allikevel ❤️

😍❤ hvor gammel var du da?

Skrevet
Alterego666 skrev (10 minutter siden):

Den dukker plutselig opp ingensteds fra. I mitt tilfelle skjedde det på fullstendig galt tidspunkt, men kjærlighet var det åkke som.

Hvordan skjedde det da? Jeg jobber veldig mye og har barna når jeg har fri, så jeg lurer på hvor i all verden jeg skal finne han. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

😍❤ hvor gammel var du da?

Jeg var 31 år!

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg var 31 år!

Jøss, da er det håp!😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jøss, da er det håp!😅

Det er det 😅 Jeg var helt ferdig med min tidligere samboer når han flyttet ut, sikkert derfor at det gikk så bra som det gjorde.

Skrevet

Flere av mine venninner kom ut av kjipe forhold og møtte mannen i sitt liv bare få måneder senere. Jeg var i et usunt forhold og så optimistisk på fremtiden da det ble slutt. Men nå singel i 3 år med myyye dating, har gitt opp og dater ikke lenger. Og jobber turnus så er ikke som om jeg plutselig kommer til å støte på noen så mye som jeg jobber og har lite tid til byen samt at de færreste i Norge sjekker opp på bussen. Er fremdeles en håpløs romantiker da, prøver nå å dekke det behovet med klissete filmer og dagdrømming hver dag 😅

Anonymkode: c842c...797

Skrevet

Stemte for meg. Kom ut av et forhold som var forferdelig, og vipps der stod drømmemannen. Hadde ingen planer om å finne noen på veldig lang tid, men så tikket han alle boksene og mer til.

Glad for at jeg satset, gift og har det veldig bra :)

Anonymkode: 0a310...109

• Liker 1
Skrevet

Jeg aner det minst akkurat nå, så da dukker han nok opp any day now!

Anonymkode: 86600...65d

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvordan skjedde det da? Jeg jobber veldig mye og har barna når jeg har fri, så jeg lurer på hvor i all verden jeg skal finne han. 

Vi møttes på nett et sted hvor jeg ikke lette etter kjærlighet.

Skrevet

Jeg håper også det. 

Har nå vært singel i 6 år, men har ikke vært klar for å finne meg noen før det siste året. Nå har jeg endelig begynt å få det veldig bra med meg selv og selvtilliten er på topp, og har bestemt meg for at jeg ikke skal fokusere så mye på å være heldig over å finne noen, men heller være den som er heldig å finne! 

Anonymkode: 17c51...47f

• Liker 1
Gjest Anonymus51
Skrevet

Den bare dukker opp fra det store intet, når man minst venter det 

Skrevet

Nei. Hvem man blir sammen med er tilfeldigheter. Og den kjipe sannheten for mange av dere kvinnelige KG-lesere er at det er ingen spesiell kar der ute. Det kan være hvem som helst. Og for oss menn så blir vi sammen med noen når vi finner noen som er minst like attraktiv som oss, er fit, mellom 18-27 og ikke har mentale problemer eller utfordringer med å holde styr på eget hode. Skal altså ikke så mye til.

Det som er mest synd med tråden din er at det virker som du har kasta bort hele tjueårene dine på et samboerforhold. 

Anonymkode: 6f35f...b3a

Skrevet

Nei. Har flere bekjente som dytter førti og har minst ventet det hele livet, men de er fremdeles evig single.

Det er vel som med alle andre ting i livet: Du har ingen garantier, men valgene du tar påvirker sjansene dine for at det ene eller det andre skjer. Skal du treffe noen, er det en fordel at du tar vare på deg selv utseendemessig, har kontroll på jobb, bolig og økonomi, er sosial og tilgjengelig, er lett å prate med og viser interesse for andre. Å gjøre alt dette føles ikke som valg i det hele tatt, det er jo bare sånn du er.

For andre krever dette ganske hard regi og kanskje valg som faller dem alt annet enn naturlig, og jeg tror dette i stor grad kan påvirke hvordan en leser situasjonen når man møter noen. Personlig synes jeg byen ofte er grisekjedelig, jeg grøsser ved tanken på turgrupper, hater å ta selfies, sliter med å skrive om meg selv, ser heller på skyer og føtter enn øyne, og snakker helst ikke før jeg blir snakket til, så hvis kjærligheten dukker opp, er det mest sannsynlig fordi jeg har tatt aktive valg og gjort ting jeg ellers ikke ville gjort. Samtidig er jeg naturlig slank, flink med penger og har vanvittig god smak, så slipper jo å tenke noe videre på det.

• Liker 2
Skrevet

For min del har den gjort det. Fant ingen da jeg aktivt lette etter kjærligheten. Fant da det egentlig ikke passet. To ganger. Første røk, men var i taxikø. Andre da jeg ikke hadde tid til å date på grunn av diverse. Klarte det likevel, selv om han måtte være litt tålmodig. Treff den ene helga jeg hadde fri og skulle kose meg med venninner. 

Anonymkode: f5b9a...143

Skrevet
sicario skrev (16 timer siden):

Nei det tror jeg absolutt ikke. Jeg tror man har mange man potensielt kunne vært en veldig fin partner for 😊

Denne er jeg enig i. men det er likevel ikke lett å finne dem. Og om man finner dem så skal det passe for dem også, noe det ikke alltid gjør. Hvis de dukker opp når man minst venter det så betyr det kanskje at jeg har ventet for mye på det?🤔😂 jeg har troen på at man bør gjøre en liten innsats selv for å finne noen jeg da. Tviler på at drømmemannen kommer og banker på døra her liksom. Men akkurat nå gidder jeg ikke prøve, så kanskje han dukker opp nå?😉

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nei. Hvem man blir sammen med er tilfeldigheter. Og den kjipe sannheten for mange av dere kvinnelige KG-lesere er at det er ingen spesiell kar der ute. Det kan være hvem som helst. Og for oss menn så blir vi sammen med noen når vi finner noen som er minst like attraktiv som oss, er fit, mellom 18-27 og ikke har mentale problemer eller utfordringer med å holde styr på eget hode. Skal altså ikke så mye til.

Det som er mest synd med tråden din er at det virker som du har kasta bort hele tjueårene dine på et samboerforhold. 

Anonymkode: 6f35f...b3a

Heldigvis snakker du bare for en mindre gruppe av menn. Det finnes potensielle partnere for alle, uansett alder og kroppsfasong. Bare å se seg litt rundt og se alle de som er i forhold for å få bekreftet det.

Anonymkode: 44d72...e8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...