AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #1 Del Skrevet 16. november 2021 Hei, vi har en alarm i huset, som per nå ikke er koblet til en alarmsentral. I dag har den begynt å pipe og sier det er lavt batteri i sentralen. Hvordan får jeg den til å slutte før jeg river den ut av veggen I ren irritasjon? Har prøvd å Google men får ikke noe gode svar. Firmaet som installerte den eksisterer ikke lengre, så kan ikke kontakte de. Anonymkode: f6e72...333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #2 Del Skrevet 16. november 2021 Hater når husarbeidet gjør det Anonymkode: 8f7ba...da2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #3 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hei, vi har en alarm i huset, som per nå ikke er koblet til en alarmsentral. I dag har den begynt å pipe og sier det er lavt batteri i sentralen. Hvordan får jeg den til å slutte før jeg river den ut av veggen I ren irritasjon? Har prøvd å Google men får ikke noe gode svar. Firmaet som installerte den eksisterer ikke lengre, så kan ikke kontakte de. Anonymkode: f6e72...333 Ofte er alarmene også koblet til elektrisk. At det finnes en boks et eller annet sted i huset som er koblet til en vanlig stikk-kontakt. Da kan du bare koble ut boksen ved å trekke ut ledningen. Boksene står gjerne inne i et skap eller skjult andre steder. Sånn er det i hvertfall hos oss (vi har Verisure). Anonymkode: ae366...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #4 Del Skrevet 16. november 2021 Ser du navnet til alarmen noe sted så kan du kanskje google deg frem til hvordan man får skiftet batteri? Anonymkode: 2e50b...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villanda86 Skrevet 16. november 2021 #5 Del Skrevet 16. november 2021 Tusen takk for gode og hjelpsomme svar! Dere fikk rett begge to:) Er alene hjemme mens mannen er på jobbreise (litt klisjé å være kvinne hjemme og ikke få til det tekniske, jeg vet..) så følte meg litt desperat etterhvert😅 Fikk hjelp av naboen, kablene satt så hardt på at jeg ikke var fysisk i stand til å få de av selv, men nå er det stille!😃 Hilsen takknemlig TS 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå