Gå til innhold

T-bane er deprimerende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det å sitte på t-banen til og fra jobb, spesielt i vintermørket, er det deprimerende. Hjelper ikke å se ut av vindu når det er mørkt ute og når man kjører i tunneler.

Det er mer koselig å sitte på trikken eller bussen. Det er koselig å se på julelysene som lyser opp byen. Gleder meg mer å dra på jobb når jeg tar trikken eller bussen. 

Noen andre som mener det samme? 

Anonymkode: c5710...b0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samma det, man kommer seg hjem. Det koseligste er å rusle gjennom julegatene med en god kopp julete kaffe.

Anonymkode: bc922...63e

• Liker 1
Skrevet

TS: enig med deg men det forblir det mest praktiske fremkomstmiddelet. Bodde mine første 11 år i Oslo på et sted uten T-bane i nærheten og jeg ble veldig, veldig lei bussen. Særlig 37-bussen, fytterakkern.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Samma det, man kommer seg hjem. Det koseligste er å rusle gjennom julegatene med en god kopp julete kaffe.

Anonymkode: bc922...63e

Ååååå det høres veldig koselig ut 😊

Skrevet

Trikk er koselig men ikke buss, den er alltid stappfull.

Anonymkode: 05b7e...e78

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Trikk er koselig men ikke buss, den er alltid stappfull.

Anonymkode: 05b7e...e78

Ja jeg liker også trikk 😊

Buss er stressende 😑

Skrevet

T-banen er den eneste fornuftige måten å reise gjennom byen på. Buss og trikk er alltid så fullt at det tyter, og det går så saaaakte. 

Skrevet

TS her!

Er enig at t-banen er mest praktisk og jeg kommer litt fortere hjem. Men syns det er deprimerende å reise med t-banen.

Det er tomt på trikken og bussen til jobb (bor i nærheten av første buss og trikk stopp), så det er digg å kunne velge vindusplass når det er folketomt. Imotsetning til t-banen, så er det ofte masse folk der. 

Anonymkode: c5710...b0c

Skrevet

T-banen er best! Er fortsatt drittforbanna på politikerne som tenkte å konvertere flere t-banelinjer til trikk på 2000-tallet. Ble heldigvis ikke noe av og T-banen ble prioritert og forsterket! Synes det er fint å sitte på t-banen og se ut av vinduet på utsiktene.

Anonymkode: 8e843...33e

Skrevet

Buss er ikke koselig. Stappfullt og tar lang tid. 

Mye bedre å ta t-banen, raskere og mer komfortabelt. Sett på noe hyggelig musikk på øret heller 😊

Anonymkode: 12953...787

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...