Gå til innhold

Hjelp! Min datter snakker bare om bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på seks år er veldig interessert i alt som har med bryllup å gjøre. Bryllupskjoler, kaker, sermonien. Alt. Er dette noe å bekymre seg for? 

Anonymkode: bf753...515

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe uvanlig med det. Noen liker biler og dukker, andre liker bryllup og ball 

Anonymkode: 69af7...e91

• Liker 5
Skrevet

Veldig rar ting å bli bekymret for? Er du redd hun skal stikke av gårde for å gifte seg?

Anonymkode: 53dc8...d7b

• Liker 19
Skrevet

avgårde*

Anonymkode: 53dc8...d7b

Skrevet

Næh, barn går gjennom faser hvor de er veldig opptatt av noe. Vi har vært gjennom Lego Ninjago, Cars, julenissen (!), Barbie, neglelakk og motorsykler. Og det var bare i løpet av et par år. 

Hvorfor skulle bryllupsfase være verre enn andre? Alt er bare lek og fantasi i den alderen. Går nok veldig fint.

Anonymkode: 20bd4...87a

• Liker 2
Skrevet

Sånn har det vært med 6-åringen her og, ironisk nok etter alt fokuset på tv-aksjonen Barn, ikke brud 😂 vet om flere par i 1. og 2 klasse på skolen som har gifta seg i friminuttene, med hverandre som prest.

Anonymkode: c0338...133

• Liker 4
Skrevet

Hva er det du er redd for?

• Liker 5
Skrevet

Sett henne foran tv-en og slå på "Say Yes to the dress" på TLC kanalen. Da får hun nok etter et par episoder.

Folk er gærne i USA når det kommer til bryllup og valg av kjoler.

Anonymkode: 0013c...a63

Skrevet

Haha, trodde jeg skulle lese om en dame som hadde en voksen datter som skulle gifte seg og ikke pratet om annet. 

Anonymkode: 09675...2ba

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...