Gjest sexysadie Skrevet 9. oktober 2002 #1 Del Skrevet 9. oktober 2002 Synes den diskusjonen: Når er jenter billige stiller noen rimelige interresante spørsmål da d irriterer meg d at menn aldrig ser ut til å bli stilt til ansvar for sin promiskuøse oppførsel: Derfor spør jeg: Hvornår blir menn billige????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rani Skrevet 9. oktober 2002 #2 Del Skrevet 9. oktober 2002 Menn er ikke billige. De er gratis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 9. oktober 2002 #3 Del Skrevet 9. oktober 2002 Jeg kan ikke snakke for alle menn, men sexysadie..... du kan få meg for en femmer.... Nei, men fra spøk til revolver... jeg ser ikke på noen som billige.... jeg ser selvsagt at strikken sitter løst hos enkelte, men man er da ikke noe dårlig menneske allikevel??? - Erfaring er en fin ting, sa Kevin og tok med seg husmusa for mating.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OsloGutt Skrevet 9. oktober 2002 #4 Del Skrevet 9. oktober 2002 Det er nok slik samfunnet vårt er blitt, kvinner blir stemplet mens menn blir helter! Hva skal man si til slikt.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tormod Skrevet 10. oktober 2002 #5 Del Skrevet 10. oktober 2002 Det er nok slik samfunnet vårt er blitt' date=' kvinner blir stemplet mens menn blir helter! Hva skal man si til slikt.... :-?[/quote'] Syns faktisk ikke det er slik lenger jeg.. Er 25 år og bor på landet, å selv her kan jeg se en viss forandring.. ( i allefall i min vennekrets.. :blunke: ) For meg kan det virke som om det er noe mer likestilt akkurat på denne saken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khalid Hagen Skrevet 10. oktober 2002 #6 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hvornår (er du dansk?) blir menn billige? Jeg tror svaret på dét spørsmålet er "like før konfirmasjonen." Deretter holder vi jevnt lav pris, men noen blir ekstra billige igjen når man nærmer seg 50 - faktisk bortimot gratis dersom jenta er ung nok! Neida - kødda! Men verdens mest interessante spørsmål var det vel heller ikke..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 10. oktober 2002 #7 Del Skrevet 10. oktober 2002 Rani Der traff du spikeren på hodet, tror jeg... dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 11. oktober 2002 #8 Del Skrevet 11. oktober 2002 Nei gutta slipper unna det begrepet. men jeg personlig synes ikke det gir gutta status og ha ligget med flest mulig. synes gutter som ligger med mage forskjellige blir mindre interesange, det er jo greit at ikke alle har sett varene før meg. synes gutta skal være mer kresne jeg. de kan faktik få kjønnssykdommer de også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 12. oktober 2002 #9 Del Skrevet 12. oktober 2002 Tja...menn kan vel få et rykte de også? Men hvem bestemmer hva som er "billig"? Tror det har mer med generell oppførsel å gjøre enn hvor mange du hopper till køys med. Det er måten man gjør det på.....eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 13. oktober 2002 #10 Del Skrevet 13. oktober 2002 Så lenge kvinner er med på å opprettholde kjønnsrollemønsteret vil det være forskjeller.... PÅ noen områder går det "fordeler" til mannens favøre, til andre kvinnens... Kvinnefrigj.bevegelsen har kommet ganske langt, og den har gått ut på å få flere kvinner inn på det som har vært mannens banehalvdel på en måte.. PÅ den andre side har jeg fått svar på dette forumet på det som har vært kvinnenrs "fordeler (der de har kommet lengre og har visse "fortrinn") framfor mannen; at det er greit at menn skal bli mer likestilt, bare det ikke går på bekostning av kvinnen.... hallo??? Så til saken ( det er et relevant poeng her nemlig... ) Mannen har opp gjennom unevnelige tider vært mer sexuelt aktiv enn kvinnen, og det har da blitt hans rolle å sørge for initiativ til sex. Deter først veldig nylig det har blitt stuerent for kvinnen å være sexuelt oppsøkende, og kunne vise sexuellt initiativ/lyster uten å bli oppmuntret... Dette har kvinnene selv vært veldig delaktige i. Det er ikek mannen alene som skaper sosiale forventinger og normer. Skal kvinner slippe å bli stemplet som billige, må kvinnene selv ikke stemple sine medsøstre for å være frie og ubundet av sosiale normer og forventniger som fungerer som hemsko for deres liv og utfoldelse.... MEN en skal være obs på at denne tilbakeholdenheten kanskje har en funksjon. Kankje vil det bli mye mer sykdommer, flere alenemødre og flere sosiale negative funskjoner av at kvinnen blir mer sexuelt aktiv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå