Gå til innhold

Liker å se på trente menn på SATS. Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker å se på de som er trente på SATS, gjerne de som også flekser i speilet og viser seg frem. De i singlet, med definerte muskler er superdigge! Hender jeg f.eks trener en del på Bjørvika, for der er det felles badstue og mye digg å se på...

Flere som har det sånn som meg? Det gir et skikkelig kick og jeg får ekstra motivasjon av det også..

Anonymkode: bb068...4e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deilige kropper er alltid fint å se på, men man får holde kikkingen diskret og ikke til plage

Hvor lett/vanskelig er det å komme i kontakt med menn på treningssenter egentlig? Sånn utover å nikkehilse eller si kleine ting om at man vil bruke maskinen etter han så han får si fra? Er det vanlig at menn sjekker opp jenter og ber ut på middag /kaffe, eller går det mest i blikking og treningsprat fordi ingen tør å be ut? 

Anonymkode: 62d2a...dfe

Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Deilige kropper er alltid fint å se på, men man får holde kikkingen diskret og ikke til plage

Hvor lett/vanskelig er det å komme i kontakt med menn på treningssenter egentlig? Sånn utover å nikkehilse eller si kleine ting om at man vil bruke maskinen etter han så han får si fra? Er det vanlig at menn sjekker opp jenter og ber ut på middag /kaffe, eller går det mest i blikking og treningsprat fordi ingen tør å be ut? 

Kommer helt ann på. Spørs hvordan man ser ut selv. Dess mer attraktiv du er selv jo enklere er det å treffe andre på treningsenter. De attraktive jentene på gymmen er som regel mellom 17-23 så konkurransen om disse er stor, og de blikkes av samtlige i lokalet inklusive de eldre kvinnene som er litt bitter for at de ikke ser bra ut lengre. Trener selv på gamle Elixia i Oslo, og det er ikke uvanlig at de eldre damene er rett og slett ufine eller frekke med jentene. Ganske patetisk egentlig! 

Beste plassen å treffe noen på er om treningsenteret ditt har oppholdsrom ved inngangen. Noen av senterne i Oslo har det. 

Anonymkode: 0e9dd...f33

Skrevet

Herlig. Nok en tråd om kikking og bekledning på treningssenter 😅.

Treningssenteret er for å trene. Hadde en dame kommet bort for å skravle mens jeg trener, hadde jeg blitt litt småirritert. Hverken tid eller sted for sånt. 

Kjenner faktisk flere kvinner som ikke lenger trener på steder som sats osv bortsett fra da de jobber der som PT, da de aldri får trene i fred og blir beglodd og snikfotografert hele tiden. Greit at de er flotte (flere av de konkurrerer i fitness etc), men la nå folk få trene i fred.

• Liker 1
Skrevet

Du er ikke alene ts. Jeg liker også å se trente mennesker på SATS. Men da kvinner. Elsker å se på trente kvinner i trange tights. Spesielt digg er det å se når de legger nedpå en matte på alle fire hvor de med svai i ryggen løfter på benet slik at du kan se rett inn i cameltoen deres. Noen ganger er man heldig og ser en svett mus med en sprekk i gjennom den tightsen. 😋

Anonymkode: a89d7...75e

• Liker 4
Skrevet

Helt greit. Men pass på dersom de har noe intimt på utstilling, ikke kast et blikk dit, det oppleves smertefullt.

Anonymkode: 1828e...cab

Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Flere som har det sånn som meg? Det gir et skikkelig kick og jeg får ekstra motivasjon av det også..

Nei det håper jeg ikke, for menn som sier dette er jo ekle griser. Det har jeg lært på KG.

Anonymkode: 3a267...588

• Liker 1
Skrevet

Jøsses. Av alle (merkelige) seksualiserte tråder her, så er det dette dere reagerer på!? :fnise:

Det er noe å se trente menn i singlet, eller langermet, mens de trener overkroppen, eller se den stramme rumpa bøye seg mens de trener knebøy. Se seg i speilet for å følge med på teknik og der de ser de store, deilige musklene bule ut...

For så å avslutte økten i fellesbadstuen, iallefall på Bjørvika. Liker å se både yngre og eldre. Syns også det er litt digg med de som strammer bicepsen og musklene ute i gymmet, faktisk! 💁‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Du er ikke alene ts. Jeg liker også å se trente mennesker på SATS. Men da kvinner. Elsker å se på trente kvinner i trange tights. Spesielt digg er det å se når de legger nedpå en matte på alle fire hvor de med svai i ryggen løfter på benet slik at du kan se rett inn i cameltoen deres. Noen ganger er man heldig og ser en svett mus med en sprekk i gjennom den tightsen. 😋

Æsj håper de kaster deg ut. Lov å se diskret på kroppen men du er faen meg kvalm som tenker på mus og cameltoe æsj æsj æsj æsj. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Nei det håper jeg ikke, for menn som sier dette er jo ekle griser. Det har jeg lært på KG.

Ekstremt stor forskjell på å si "jeg liker å streife blikket mitt et sekund over musklene til en som trener" og "jeg pleier å se mellom bena og sprekken til damene når de ligger på gulvet og jeg kan se cameltoen og tenke på hvor våt den er nam nam" 

Men du skjønner kanskje ikke at det er en stor forskjell? 

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ekstremt stor forskjell på å si "jeg liker å streife blikket mitt et sekund over musklene til en som trener" og "jeg pleier å se mellom bena og sprekken til damene når de ligger på gulvet og jeg kan se cameltoen og tenke på hvor våt den er nam nam" 

Men du skjønner kanskje ikke at det er en stor forskjell? 

Hvorfor føler du at det er nødvendig å ty til hersketeknikk? Om du kommer med ekstreme eksempler som du gjør, så kan jo jeg også gjøre det, men det er ikke slike hendelser tråden handler om. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mmm hehe.. deiligt det 😍🤤🤤

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor føler du at det er nødvendig å ty til hersketeknikk? Om du kommer med ekstreme eksempler som du gjør, så kan jo jeg også gjøre det, men det er ikke slike hendelser tråden handler om. 

Det er jo akuratt det som illustreres i tråden, hvordan kropp kommenteres og ses av menn og kvinner og hvor stor forskjellen er. 

Fra kvinne:

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg elsker å se på de som er trente på SATS, gjerne de som også flekser i speilet

Fra kvinne: 

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Fra mann:

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Elsker å se på trente kvinner i trange tights. Spesielt digg er det å se når de legger nedpå en matte på alle fire hvor de med svai i ryggen løfter på benet slik at du kan se rett inn i cameltoen deres. Noen ganger er man heldig og ser en svett mus med en sprekk i gjennom den tightsen

🤷‍♀️🤮🤮🤮🤮

• Liker 1
Skrevet

Jeg og! Er spesielt en. Han er en av d sterkeste, og veldig kjekk!! Jeg ser når han ikke ser, og jeg tror han gjør det med meg og. Kommer aldri til å tørre å si noe til han, så det får bli med blikket i ny og ne... 

Anonymkode: cd4d7...56a

Skrevet

Slik mesteparten av menn og kvinner kler seg på treningssenter i dag vil de bli sett. Liker selv å sende blikk rundt i lokalet for å hvile øynene på noe pent, om det er kvinner eller menn. De dagene jeg ikke føler meg fresj tar jeg selv på meg litt løse klær, slik at kroppen ikke vises så godt. 

Kvinne 

Anonymkode: d6458...2fc

• Liker 1
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Det er jo akuratt det som illustreres i tråden, hvordan kropp kommenteres og ses av menn og kvinner og hvor stor forskjellen er. 

Fra kvinne:

Fra kvinne: 

Fra mann:

🤷‍♀️🤮🤮🤮🤮

Som om dere damer ikke er like grisete. Han karen er er hvertfall ærlig om hva han tenker. Når dere ser en bul i treningsbuksa så tenker jo dere også på hvordan denne pikken ser ut og hvordan den hadde gjort seg langt nedi halsen. Dere bare skriver det ikke her fordi det er viktig å opptre så yndig.

• Liker 1
Skrevet

Men i treningstøy er sexy, synes jeg i alle fall. 

Anonymkode: f7698...018

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Som om dere damer ikke er like grisete. Han karen er er hvertfall ærlig om hva han tenker. Når dere ser en bul i treningsbuksa så tenker jo dere også på hvordan denne pikken ser ut og hvordan den hadde gjort seg langt nedi halsen. Dere bare skriver det ikke her fordi det er viktig å opptre så yndig.

Eh nei det gjør vi ikke. Dream on 

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Eh nei det gjør vi ikke. Dream on 

Mulig du er av den pripne moralistiske sorten her inne som liker A4sex med intim øyekontakt og Disneyforelskelse dypt forankret i bekreftelsesbehov. Men det finnes ganske mange damer der ute som er hakket mer seksuelt frigjort og gjerne tenker på pikk.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mulig du er av den pripne moralistiske sorten her inne som liker A4sex med intim øyekontakt og Disneyforelskelse dypt forankret i bekreftelsesbehov. Men det finnes ganske mange damer der ute som er hakket mer seksuelt frigjort og gjerne tenker på pikk.

Ja selvfølgelig. Bare fordi jeg ikke driver å glor på fremmedes menn pikk og fantaserer og de svette ballene daske mot meg i doggy så må jeg være ekstremt kjedelig å ligge med og ne uptight nonne. Offcourse 

Døh, prøv litt mindre billige  gammeldagse hersketeknikker a. Du driter deg bare ut 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...