AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #1 Skrevet 16. november 2021 Hei. Jeg er hjemme med baby på 8 mnd, og jente på fire år som går i barnehage. Det har vært hundreogørten runder med sykdom, og nå mistenker jeg at min yngste har fått rs virus. Han er sutrete og trenger meg mye mer enn vanlig. Idag skulle egentlig eldste i barnehagen for første gang på to uker, men hun satte igang et drama uten like og nektet plent. I morgen skal hun dit, men.. Jeg lurer på om det egentlig er innafor å sende henne med faren som drar på jobb 0730 han begynner 8, og komme tilbake med henne når han slutter kl 16...når jeg selv er hjemme.. Og jeg vurderer å gjøre det resten av uka til babyen blir bedre. Jeg har lite lyst å ta med ham ut. Altså.. Vi har familiære i nærheten som kan hjelpe til ved å evt hente tidligere.. Men altså, det er bedre for henne å være et annet sted når jeg ikke klarer å ivareta hennes behov for oppmerksomhet.. Bør jeg skjerpe meg denne uka, eller hadde du sendt barnet med god samvittighet? Anonymkode: 43686...1bd
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #2 Skrevet 16. november 2021 Selvfølgelig kan du det. Fint for minsten å få ro til å bli frisk og storesøster har jo vært to uker hjemme nå også. Anonymkode: 6232e...cdb 19
minister-mio Skrevet 16. november 2021 #3 Skrevet 16. november 2021 Bare ha henne i barnehagen du. Supert om den syke babyen blir hjemme 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #4 Skrevet 16. november 2021 Så lenge den største er frisk og den yngste er syk, så høres det ut som en god plan. Anonymkode: eb7d4...a68 3
FantasDick Skrevet 16. november 2021 #5 Skrevet 16. november 2021 Jeg gjorde det selv da jeg var hjemme med både bhg-unge og baby. Stort sett leverte og hentet jeg selv for å gi korte dager, men i perioder med sykdom, ekstremt lite søvn o.l så leverte og hentet mannen. 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #6 Skrevet 16. november 2021 Da lurer jeg rett og slett på det. Det blir det beste for alle parter. Hun er frisk som en fisk og har masse energi som skal ut. Fint om det er voksne der som kan takle det på en god måte, for det kan ikke jeg akkurat nå. Anonymkode: 43686...1bd 6
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #7 Skrevet 16. november 2021 Selvfølgelig kan du det! Barna har det da fint i barnehagen, det er ikke et sted du skal prøve å ha de minst mulig! Hilsen barnehagelærer 😊 Anonymkode: 66865...2be 5
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #9 Skrevet 16. november 2021 Nevermind.. Er visst stengt i morgen Anonymkode: 43686...1bd
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #10 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Bør jeg skjerpe meg denne uka, eller hadde du sendt barnet med god samvittighet? Hadde ikke hatt et særlig stort snev av dårlig samvittighet! Jeg er alene med en syk baby og en 3åring nå. Etter å såvidt ha overlevd helga, og med planer om å sove i babys dupper på mandag.... Så ringte bhg og sa at 3åringen hadde feber og hoste. Hoster fortsatt. Så fort han er frisk, er det rett i bhg, og kanskje ekstra lang dag ja. Leverer vanligvis 9.30 og henter 14. Anonymkode: f0e5f...ba8
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #11 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hadde ikke hatt et særlig stort snev av dårlig samvittighet! Jeg er alene med en syk baby og en 3åring nå. Etter å såvidt ha overlevd helga, og med planer om å sove i babys dupper på mandag.... Så ringte bhg og sa at 3åringen hadde feber og hoste. Hoster fortsatt. Så fort han er frisk, er det rett i bhg, og kanskje ekstra lang dag ja. Leverer vanligvis 9.30 og henter 14. Anonymkode: f0e5f...ba8 Skjønner deg godt.. Her hadde eldste feber i helgen, og ganske frisk søndag ettermiddag og hele mandagen. En ting når de er syke og trenger å være hjemme og slappe av, men når de er friske og raske, men ikke kan utfolde seg, så blir jo hverdagen raskt veldig markete... Anonymkode: 43686...1bd
Variant Skrevet 17. november 2021 #12 Skrevet 17. november 2021 Bedre å være med resten av barna enn å være hjemme. Lett! 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #14 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hadde ikke hatt et særlig stort snev av dårlig samvittighet! Jeg er alene med en syk baby og en 3åring nå. Etter å såvidt ha overlevd helga, og med planer om å sove i babys dupper på mandag.... Så ringte bhg og sa at 3åringen hadde feber og hoste. Hoster fortsatt. Så fort han er frisk, er det rett i bhg, og kanskje ekstra lang dag ja. Leverer vanligvis 9.30 og henter 14. Anonymkode: f0e5f...ba8 Hvorfor SÅ korte dager? Er kjernetiden der så kort? Anonymkode: 66865...2be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå