AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #41 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 11/16/2021 den 18.53): Nede på penishodet finner vi som alle vet dette "hakket" der hodet slutter, og skaftet begynner. Det er mothaker, mannens verktøy for dra ut rivalens ladning for at sjansen til at nettopp hans gener skal videre øker. Naturen har altså ikke utelukket at en kvinne bør ta i mot flere utløsninger inni seg samtidig, For å sikre arten. Vi tenner på det fordi vi er utstyrt fra naturens side til det. Damer kommer flere ganger, menn som Regel bare en, da er greit med en som tar over stafettpinnen til man har ladda igjen. Gangbangs var sikkert helt vanlig da vi var jegere og sankere. Kanskje det var parrings ritualer og ja, hva vet vel vi. Et urinstinkt, nesten noe dyrisk. Gutta liker slikt, de kommer til å behandle deg som en gudinne. Anonymkode: c5499...83c Dette er sant. Kvinner hadde sex med flere menn. Ingen viste hvem som var faren. Derfor oppførte alle seg som om de var faren. Jeg vet ikke hva en farsrolle var i den tiden, men antar det betyr de oppførte seg ok mot barnet og gjerne kvinnen. Kanskje de også sørget for mat på bordet? Beskyttelse? Anonymkode: d2688...930
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #42 Skrevet 4. desember 2021 Ha gangbang med familiemedlemmer og venner, folk du kan stole på Anonymkode: e86ab...ad4 2
miss summers Skrevet 4. desember 2021 #43 Skrevet 4. desember 2021 Engstrøm skrev (På 17.11.2021 den 2.32): Greia er vel at det skal være litt dirty. Svingte det ikke for deg, så var du vel ikke kåt nok. Jeg vet bare at hadde jeg likt pikk, og kunnet kommet 20 ganger på en times knulling, så ville jeg vurdert å utnytte meg av det.,og skaffe til veie det jeg trengte av stake for å gjennomføre det. Fy faan så vemmelig du er.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #44 Skrevet 4. desember 2021 On 11/18/2021 at 10:21 AM, Paramount said: Hver sin mening om det. I ditt tilfelle er det i tillegg snakk om ungdomstiden og kun tre. Minst tenkelige "gang" mao. 20 er ikke ungdomstiden. Anonymkode: f4884...99a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå