AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #1 Skrevet 16. november 2021 De som kjøper detox te fra innvandrer butikk, hva heter de? Prøvd å se etter de på lokal butikk men vet ikke hva jeg skal se etter Og før jeg får alle disse "detox fungerer ikke, det er bare hogwash" svarene så er det ikke pga detox rensing jeg vil ha de, men pga forstoppelse og treg mage Anonymkode: a940b...53f
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #2 Skrevet 16. november 2021 Hvis du sliter med magen, drar du til apoteket og kjøper skikkelig medisin. Detox ødelegger bare fordøyelsen din. Anonymkode: 421c4...e61 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #3 Skrevet 16. november 2021 Svisker, vann og en lang gåtur (enda bedre i trapper) er langt mer effektiv mot forstoppelse enn te. Anonymkode: 67e05...824 1
Jdz Skrevet 16. november 2021 #4 Skrevet 16. november 2021 Har du prøvd vanlig svart te eller kaffe? Det kan hjelpe godt mot treg mage det også.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #5 Skrevet 16. november 2021 Det er ikke meningen å fremstå som frekk men er allerede ganske aktiv, drikker mye vann. Etter 5 dager fungerte det ble rosiner men vil gjerne prøve detox te. Det har det jeg spurte om, ikke alle andre tips Anonymkode: a940b...53f
Minya Skrevet 16. november 2021 #6 Skrevet 16. november 2021 Rosiner funker ikke like godt som svisker. Jeg får feks oftere forstoppelse av rosiner, men svisker får magen i gang som bare det. Detox te er som oftest bare et navn på en generell te-blanding som gjerne inneholder kamille eller lignende urter og alt de gjør er å gi deg litt bedre utgangspunkt hvis du er kvalm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå