AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #1 Skrevet 16. november 2021 .... Og jeg ønsker å ende det. Problemet er bare at jeg kvier meg for å være alene, og jeg har det jo veldig hyggelig med han. I tillegg til at vi er på ulike stadier i livet, og jeg må ende ting før ting eskalerer. Vi har møttes 25+ ganger tenker jeg... Hvordan ender man det når man ikke er sammen, men samtidig har møtt hverandre mye og vet mye om hverandre? For meg er han blitt en god venn, ønsker ikke å bare «la være å svare han», han fortjener å få en ordentlig melding. Eller er melding feil måte å gjøre det på? Misforstå meg rett, har virkelig lyst til å være med han... men kan ikke se for meg hvordan det skal gå i lengden 😕 Takk for alle tips..! Anonymkode: 8b92d...678
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #2 Skrevet 16. november 2021 Når dere har holdt på siden i sommer og møttes så mange ganger som 25++ så tar du å ender det face to face eller på telefon, ikke melding. Bare si at du kjenner at dette ikke er det du vil, takke for å hatt det fint så langt og ønske han alt godt videre. Anonymkode: 9f76f...e49 5
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #3 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når dere har holdt på siden i sommer og møttes så mange ganger som 25++ så tar du å ender det face to face eller på telefon, ikke melding. Bare si at du kjenner at dette ikke er det du vil, takke for å hatt det fint så langt og ønske han alt godt videre. Anonymkode: 9f76f...e49 Takk for godt svar. Er veldig konfliktsky når det kommer til sånt - det føles ikke riktig å si hade til han Hvordan klarer folk å si hade til noen? Man blir jo så glad i menneskene rundt seg... Anonymkode: 8b92d...678
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #4 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når dere har holdt på siden i sommer og møttes så mange ganger som 25++ så tar du å ender det face to face eller på telefon, ikke melding. Bare si at du kjenner at dette ikke er det du vil, takke for å hatt det fint så langt og ønske han alt godt videre. Anonymkode: 9f76f...e49 Eller la meg rette litt på det. Det føles riktig å si hade fordi vi er på ulike stadier, men er ganske redd jeg knekker helt sammen foran han. Vet ikke om jeg klarer det når jeg hører stemmen hans... Anonymkode: 8b92d...678
Antiviruset Skrevet 16. november 2021 #5 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for godt svar. Er veldig konfliktsky når det kommer til sånt - det føles ikke riktig å si hade til han Hvordan klarer folk å si hade til noen? Man blir jo så glad i menneskene rundt seg... Anonymkode: 8b92d...678 Litt motstridende? Hvordan kan du bare dumpe en du er glad i på melding, og la han sitte igjen og ikke forstå hva som skjedde? Ta en prat med han ansikt til ansikt der du sier at du ikke har de rette følelsene. Har dere ikke hatt sex kan dere sikkert være venner, men vanskelig om han har følelser. Konfliktsky må du jobbe litt med om du ønsker å være i noe forhold i det hele tatt, dette er anledningen til å øve seg. 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #6 Skrevet 16. november 2021 hvorfor valgte du å date? du kunne bare hatt han i vernesonen. ville du ha en kjæreste men bestemte deg for å ikke ha en likevel? hvorfor ikke det da? kanskje han er noe for deg hvor gammel er du foresten? Anonymkode: 8093b...282
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #7 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): hvorfor valgte du å date? du kunne bare hatt han i vernesonen. ville du ha en kjæreste men bestemte deg for å ikke ha en likevel? hvorfor ikke det da? kanskje han er noe for deg hvor gammel er du foresten? Anonymkode: 8093b...282 Fordi jeg ønsket å date for å bli kjent, men han sa vel rimelig kjapt at han synte vi var på ulike stadier og at han ikke så det kom til å fungere. Likevel sa han sist vi var sammen at han Har begynt å bli glad i meg, så virker som han begynner å like meg litt.. Er 26. Anonymkode: 8b92d...678
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #8 Skrevet 16. november 2021 Antiviruset skrev (5 timer siden): Litt motstridende? Hvordan kan du bare dumpe en du er glad i på melding, og la han sitte igjen og ikke forstå hva som skjedde? Ta en prat med han ansikt til ansikt der du sier at du ikke har de rette følelsene. Har dere ikke hatt sex kan dere sikkert være venner, men vanskelig om han har følelser. Konfliktsky må du jobbe litt med om du ønsker å være i noe forhold i det hele tatt, dette er anledningen til å øve seg. Veldig sant.. viktig å øve seg, det trenger jeg. Så kult at du ser muligheten til det Anonymkode: 8b92d...678
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå