AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #1 Skrevet 16. november 2021 Er det ok å bruke Canada Goose jakke denne vinteren? Hva tenker du om du ser folk med Canada Goose jakke? Anonymkode: f035b...5c0
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #2 Skrevet 16. november 2021 Det er den beste vinterjakken jeg har noen gang kjøpt. Når det er sikkelig sure minusgrader så kan jeg bare ha en singlet under. Jeg bryr meg ikke hva andre tenker om meg når jeg går med jakken. Elsker den og den har holdt i 7 år!!!! Anonymkode: 6faf9...bfe 6
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #3 Skrevet 16. november 2021 Folk får gå med hva de vil, men harry er det. Anonymkode: 9bba6...85f 8
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #4 Skrevet 16. november 2021 Gjør som du vil, men jeg tenker at de som går med det ikke bryr seg om alvorlig dyremishandling. Likevel, jeg sier jo ikke noe, så om du ikke bryr deg om at andre kan tenke det er det jo bare å kjøre på. Anonymkode: 47045...509 9
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #5 Skrevet 16. november 2021 Det er ekstremy ignorant å synes det er ok at fugler ribbes levende for en jakke. Anonymkode: e1f3b...4cf 10
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #6 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er den beste vinterjakken jeg har noen gang kjøpt. Når det er sikkelig sure minusgrader så kan jeg bare ha en singlet under. Jeg bryr meg ikke hva andre tenker om meg når jeg går med jakken. Elsker den og den har holdt i 7 år!!!! Anonymkode: 6faf9...bfe Jeg har to CG jakker selv, og elsker dem. De er gode og varme, og jeg syns de ser bra ut. Har vurdert å kjøpe en til, brukt… Syns det vil være synd å ikke bruke dem, bare fordi at noen mener det er feil! Anonymkode: f035b...5c0 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #7 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Folk får gå med hva de vil, men harry er det. Anonymkode: 9bba6...85f Hvorfor det? Anonymkode: f035b...5c0
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #8 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Syns det vil være synd å ikke bruke dem, bare fordi at noen mener det er feil! Anonymkode: f035b...5c0 Så du mener at dyremishandling ikke er feil? Anonymkode: 4b961...dc2 13
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #9 Skrevet 16. november 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Så du mener at dyremishandling ikke er feil? Anonymkode: 4b961...dc2 Dyra blir jo ikke mindre mishandlet av at man slutter å bruke en jakke man alt har kjøpt? Anonymkode: 96798...b52 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #10 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Dyra blir jo ikke mindre mishandlet av at man slutter å bruke en jakke man alt har kjøpt? Anonymkode: 96798...b52 Hvis man gjemmer bort eller kaster jakka så slipper dyrevernerne å forholde seg til det 😂😂😂 Da har ikke dyra hatt det vondt… Jeg tenker at jakka er jo allerede laget. Dyra lider ikke noe mer eller mindre om jakka brukes! Det er jo faktisk enda værre at dyr har blitt ofret for noe som skal gjemmes bort i et skap, eller kastes! Anonymkode: f035b...5c0 5
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #11 Skrevet 16. november 2021 Har en selv, men vil si det er ett av mine dårligere kjøp. Stiv og ekkel jakke. Ikke verdt pengene. Dyrevelferd bryr meg ikke. Vurderer å gi den til Kirkens bymisjon. Anonymkode: 8903b...47a 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #12 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dyra blir jo ikke mindre mishandlet av at man slutter å bruke en jakke man alt har kjøpt? Anonymkode: 96798...b52 Unnskyld meg, er du helt tett i pappen eller? Om mange nok velger å ikkje kjøpe djevelskapen så vil det til slutt ikke være noe marked for det. Og som de fleste sikkert skjønner - nei, jeg hadde aldri brukt det, det er en skam å bruke Canada gooose jakke. Takk for meg. Anonymkode: 76af5...03b 9
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #13 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Unnskyld meg, er du helt tett i pappen eller? Om mange nok velger å ikkje kjøpe djevelskapen så vil det til slutt ikke være noe marked for det. Og som de fleste sikkert skjønner - nei, jeg hadde aldri brukt det, det er en skam å bruke Canada gooose jakke. Takk for meg. Anonymkode: 76af5...03b Skam? Anonymkode: f035b...5c0
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #14 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Unnskyld meg, er du helt tett i pappen eller? Om mange nok velger å ikkje kjøpe djevelskapen så vil det til slutt ikke være noe marked for det. Og som de fleste sikkert skjønner - nei, jeg hadde aldri brukt det, det er en skam å bruke Canada gooose jakke. Takk for meg. Anonymkode: 76af5...03b Er du helt tett i pappen eller? Er ikke snakk om å kjøpe ny jakke, men å bruke jakker man har… Skam? Why? Anonymkode: f035b...5c0 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #15 Skrevet 16. november 2021 18 minutter siden, AnonymBruker said: Unnskyld meg, er du helt tett i pappen eller? Om mange nok velger å ikkje kjøpe djevelskapen så vil det til slutt ikke være noe marked for det. Leste du hva jeg skrev? Anonymkode: 96798...b52
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #16 Skrevet 16. november 2021 Hva jeg tenker om de som bruker de jakkene? At de har levd under en stein i flere år!! Det er mange år siden det kom fram at pels og dun kommer fra dyremishandling, så selv om jakka er 7 eller 10 år så var dette kommet ut allerede den gangen. Anonymkode: e926e...fde 6
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #17 Skrevet 16. november 2021 Det har over flere år vært opplyst om dyremishandling knytt til produksjon av Canada goose, så det sier vel en god del om de menneskene som fortsatt bruker og kjøper desse produktene….. Anonymkode: 339d6...337 7
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #18 Skrevet 16. november 2021 Canada Goose er forbundet med enormt unødvendig dyremishandling. Dette er noe alle kjenner til, og om man går med en slik jakke er det dyrenes lidelse man går med. Personen fremstår for meg som et ufyselig og usympatisk menneske som velger et slikt alternativ når det er så mye annet tilsvarende å kjøpe. Jeg klarer ikke å ha respekt for mennesker som har kjøpt en slik jakke.. Jakkene er jo veldig ut på grunn av dette. Dyremishandling er ut.. Så skjønner liksom ikke iveren etter å fremstå så tankeløs? 🤔 Er det av prinsipp? Tror man at det er kult å være åpen dyremishandler? Nei, det er rett og slett underlig... Anonymkode: 880bf...889 6
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #19 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Canada Goose er forbundet med enormt unødvendig dyremishandling. Dette er noe alle kjenner til, og om man går med en slik jakke er det dyrenes lidelse man går med. Personen fremstår for meg som et ufyselig og usympatisk menneske som velger et slikt alternativ når det er så mye annet tilsvarende å kjøpe. Jeg klarer ikke å ha respekt for mennesker som har kjøpt en slik jakke.. Jakkene er jo veldig ut på grunn av dette. Dyremishandling er ut.. Så skjønner liksom ikke iveren etter å fremstå så tankeløs? 🤔 Er det av prinsipp? Tror man at det er kult å være åpen dyremishandler? Nei, det er rett og slett underlig... Anonymkode: 880bf...889 Personer som skal tre sin mening og overbevisning på andre mennesker, og dømme dem på bakgrunn av man tar ulike valg synes jeg er usympatiske og ufyselige. Jeg klarer ikke å ha respekt for sånne mennesker! Om jeg har en jakke jeg liker, og som jeg syns er fin, så er det mitt valg. Det er min jakke, som jeg har brukt mye penger på, og jeg som skal gå med. Jeg dømmer ikke andre om de går med en kjip Cubus-jakke, eller fæl skjortejakke, selvom jeg aldri ville gått i det. Anonymkode: f035b...5c0 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #20 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Personer som skal tre sin mening og overbevisning på andre mennesker, og dømme dem på bakgrunn av man tar ulike valg synes jeg er usympatiske og ufyselige. Jeg klarer ikke å ha respekt for sånne mennesker! Om jeg har en jakke jeg liker, og som jeg syns er fin, så er det mitt valg. Det er min jakke, som jeg har brukt mye penger på, og jeg som skal gå med. Jeg dømmer ikke andre om de går med en kjip Cubus-jakke, eller fæl skjortejakke, selvom jeg aldri ville gått i det. Anonymkode: f035b...5c0 JEG JEG JEG JEG! Sikkert et flott eksemplar av et menneske du. Eller ikke. Anonymkode: c0acc...c8d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå