AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #41 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ha ha ha, det er menneskelig å være offer for selvbedrag og ønsketenkning, så du er ikke alene. Men tror du virkelig at en høflig og omsorgsfull mann etter alle disse årene ville ha påpekt en skavank hos deg som du ikke kan gjøre noe med? Herregud, hvor naiv er det mulig å bli? Anonymkode: c80f2...1fa Jeg visste jo at det måtte komme en sånn hersketeknikk i retur. Om det er så fælt å ha sex med meg, tror jeg nok han hadde latt være. Det er ikke jeg som tvinger han, altså. Anonymkode: c05ed...0d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 16. november 2021 #42 Del Skrevet 16. november 2021 Lava Anne skrev (3 timer siden): Hjertelig, du også! Jeg har lurt på det selv. Hvorfor er fitta løs? Forsøker den å rømme, mot hvilket mål er den på vei? 😂😂👆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sportsidiot Skrevet 16. november 2021 #43 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hun er super på alle måter, men når det kommer til underlivet og sexen.. ja.. litt skuffet der! De indre kjønnsleppene hennes tyter ut og det ser rett og slett stygt ut. Ser ut som en "rooster neck". Jeg får ikke helt ereksjon når jeg ser vaginaen hennes, men de gangene vi har hatt sex i mørket så har det ikke vært et stort problem. Dette problemet har jeg aldri hatt før med yngre damer med trangere mus. Hun er 32 år og barnløs. Er dette vanlig for kvinner i denne alderen? Anonymkode: df29b...8db Men, den er vel da ikke for løs om det fungerer med lyset av? Vil anbefale deg og se bilder av vaginaer, de er veldig ulike og kommer i alle fasonger 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #44 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for innspill alle sammen! Basert på svarene jeg fikk, så virker det som det er utbredt at kjønnsleppene er løse og henger. Utrolig at det er så mange av dere der ute som har løs vagina, men oki! Jeg dømmer ikke. Ha en fin dag! 😊 Anonymkode: df29b...8db Jeg skjønner at dette bare er kødd, men du vet at vagina og kjønnslepper er ulike deler av kvinnens kjønnsorgan? Det er meg bekjent ingen sammenheng mellom størrelse på kjønnslepper og vagina. Anonymkode: 88616...1d5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 16. november 2021 #45 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg skjønner at dette bare er kødd, men du vet at vagina og kjønnslepper er ulike deler av kvinnens kjønnsorgan? Det er meg bekjent ingen sammenheng mellom størrelse på kjønnslepper og vagina. Anonymkode: 88616...1d5 Tror han her har micropenis eller en synslidelse som heter trangsynt / sneversynt . Lykke til i jakten på den perfekte vaginaen 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #46 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Basert på svarene jeg fikk, så virker det som det er utbredt at kjønnsleppene er løse og henger. Det burde vel først bli et problem om det er mer som henger og slenger hos henne enn det er hos deg. Og hvis det mot formodning skulle være slik at det ikke er et trolleinnlegg så må du nesten bestemme om du kan leve med skavanken eller finne deg en annen dame. Enkelt og greit. Hun er som hun er og det kan verken hun eller du gjøre noe med. Anonymkode: 269d0...912 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #47 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk for din ærlighet. Da er det oppklart. Da skal jeg fokusere på yngre damer. 😊 Anonymkode: df29b...8db Hahaha, dette var jo litt gøy og da. Tror dette er trolling jeg. At det er ei ung jente som har skrevet dette fordi typen pulte ei eldre?! Bare vill gjetting da. Anonymkode: f8898...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #48 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk for innspill alle sammen! Basert på svarene jeg fikk, så virker det som det er utbredt at kjønnsleppene er løse og henger. Utrolig at det er så mange av dere der ute som har løs vagina, men oki! Jeg dømmer ikke. Ha en fin dag! 😊 Anonymkode: df29b...8db Mener å ha lest at det er ganske 50/50, men at lengre kjønnslepper er hakket mer normalt. Men hva har kjønnslepper med det være løs? Anonymkode: 3680b...63a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #49 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hun har hatt mann med stort utstyr før da. Vaginaen utvider seg etter som hva blir puttet inn der. Så det at den er "vid" er fordi hun har hatt mann med stor kuk før deg over lengre tid. Om det går en lang periode vil vaginaen krympe av seg selv litt og litt, men slikt tar tid. Synd at kuken din ikke er like stor som hennes tidligere partner. Tipper hun tenker sitt om utstyret ditt... Anonymkode: 7f853...21a Ser folk tviler på dette, men det stemmer faktisk. Slet med en stor x. Når jeg gikk over til normalt, var det litt rart en stund, men som du sier gikk det seg til faktisk. Det tilpasses. De fleste av oss har kraftige muskler der nede;) De greiene der brukes til så mangt, som å føde barn og sånn. Så det er ganske rare greier. Anonymkode: f8898...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #50 Del Skrevet 16. november 2021 Vagina og vulva er to forskjellige ting. Vulva er det utenpå, kjønnslepper og klitoris. Vagina er skjeden, den innvendige delen av kjønnsorganene. Så det er ingen sammenheng med at indre kjønnslepper er større og vagina er løs. Har ingenting med hverandre å gjøre. Les litt anatomi gutter! Anonymkode: 6b0c3...566 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #51 Del Skrevet 16. november 2021 Det som er mest opsiktsvekkende er hvor mange som gidder å kaste bort kalorier på å gå inn og svare på tråder som kun er ment for å provosere. Ooops og der gjorde jeg det også, så da ble det innlegg nummer 51 på denne tråden. Neste mann tenker denne tråden er poplulær og trykker seg også innpå. TS sitter der og humrer og selvbildet stiger i takt med antall svar, we made his day. Anonymkode: 1f380...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #52 Del Skrevet 16. november 2021 Herregud, vet hun ikke at det er båndtvang på vaginaer i jaktsesongen? Anonymkode: 6c379...707 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå