Gå til innhold

Dater en kvinne med løs vagina

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er nok heller du som har liten kuk. Da blir selv den trangeste mus vid. 

Anonymkode: 5bb64...0a5

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle damer har løs vagina - den festes til kroppen med borrelås slik at de kan tas av og legges i vann over natten for rens.

Anonymkode: 67f08...8d5

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for din ærlighet. Da er det oppklart. Da skal jeg fokusere på yngre damer. 😊

Anonymkode: df29b...8db

🤦‍♂️

Anonymkode: 887c2...e68

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Alle damer har løs vagina - den festes til kroppen med borrelås slik at de kan tas av og legges i vann over natten for rens.

Anonymkode: 67f08...8d5

En sannhet med modifikasjoner. De fleste kvinner har vagina, men de som ikke har det, bruker løsvagina, på samme måte som man kan bruke løshår og løsbart.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hun har hatt mann med stort utstyr før da. Vaginaen utvider seg etter som hva blir puttet inn der. Så det at den er "vid" er fordi hun har hatt mann med stor kuk før deg over lengre tid. Om det går en lang periode vil vaginaen krympe av seg selv litt og litt, men slikt tar tid. Synd at kuken din ikke er like stor som hennes tidligere partner. Tipper hun tenker sitt om utstyret ditt...

Anonymkode: 7f853...21a

Tror folk virkelig på dette i 2021? Har dere ikke lært noe om anatomi og fysiologi på skolen? Helt utrolig. 
Kvinner føder barn med hodeomkrets på 35-40 cm. Hva tror du skjer med fødselskanalen etter at barnet er ute? 

Anonymkode: c05ed...0d1

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har ikke noe med alder å gjøre. Hun er vel fra naturens side videre da... 

Endret av CorvusCorax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du ikke forelsket i henne så la henne vær. Hun fortjener bedre

Anonymkode: 910fe...6ac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønnslepper er som forhud, noen har en hel masse, andre har lite.

Men når det gjelder penis og vagina, vel, da burde man huske utrykket "passer som hånd i hanske". Hånden må passe hansken for at den skal sitte riktig. Er det hansken som er for stor, eller hånden som er for liten? Her finnes ikke noe riktig svar, og det er i hvert fall ingen grunn til å mobbe eller diskriminere, siden alle er forskjellige.  Det eneste som er viktig er å havne med noen hvor hånden passer ganske bra i hansken, da slipper begge parter å enten føle for lite eller kjenne smerte ved sex.

Anonymkode: 353d6...d8c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det du beskriver er ikke «løs vagina» - det er store indre kjønnslepper, som ikke henger sammen med trangheten på underlivet.

Unge jenter kan også ha store indre kjønnslepper, sånn for øvrig. Hun har nok sett ganske lik ut nedentil siden hun var tenåring😚

Og ja, jeg tror dette er en trolletråd, men skal man trolle bør man i alle fall sørge for å ha grunnleggende kunnskap om temaet man troller om.

Anonymkode: 42232...b89

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hun er super på alle måter, men når det kommer til underlivet og sexen.. ja.. litt skuffet der! De indre kjønnsleppene hennes tyter ut og det ser rett og slett stygt ut. Ser ut som en "rooster neck".

Jeg får ikke helt ereksjon når jeg ser vaginaen hennes, men de gangene vi har hatt sex i mørket så har det ikke vært et stort problem. Dette problemet har jeg aldri hatt før med yngre damer med trangere mus.

Hun er 32 år og barnløs. Er dette vanlig for kvinner i denne alderen?

96031123-rooster-with-a-neck-on-the-farm-.jpg

Anonymkode: df29b...8db

Er det ikke litt vanskelig å se disse indre kjønnsleppene i mørket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MizzVic skrev (3 timer siden):

Helt vanlig.

Damer blir og mye løsere med alderen.

Idet de passerer 45, må det en fotball til for å fylle hullet.

Vi har derfor egentlig ikke bruk for en mann. Men snille og omgjengelige som vi er, lærer vi å fake fra vi er 17, for å få hjelp til dekkskift.

Og nå slipper jeg det siden min sønn nå hjelper meg med dekkskift ol. Takk og lov 

Anonymkode: f800d...42b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror folk virkelig på dette i 2021? Har dere ikke lært noe om anatomi og fysiologi på skolen? Helt utrolig. 
Kvinner føder barn med hodeomkrets på 35-40 cm. Hva tror du skjer med fødselskanalen etter at barnet er ute? 

Folk som tror at en vagina utvider seg av en tiss.  🤣

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ingen tvil om at vulva hos de aller fleste kvinner blir videre med alderen. Det kommer dels av at muskulaturen blir slappere, og for kvinner som har født, sier det seg selv at vevet ofte har blitt utsatt for kraftige påkjenninger og har mistet mye elastisitet. Å ha sex med middeladrende kvinner er derfor ofte trist og frustrerende, selv for en mann med penis godt over gjennomsnittet. Dette er beklageligvis blitt et av seksualitetens største tabuemner, og jeg forventer heller ikke noe annet enn hysteriske skrik og realitetsbenektelse når jeg påpeker det her.

Anonymkode: c80f2...1fa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er ingen tvil om at vulva hos de aller fleste kvinner blir videre med alderen. Det kommer dels av at muskulaturen blir slappere, og for kvinner som har født, sier det seg selv at vevet ofte har blitt utsatt for kraftige påkjenninger og har mistet mye elastisitet. Å ha sex med middeladrende kvinner er derfor ofte trist og frustrerende, selv for en mann med penis godt over gjennomsnittet. Dette er beklageligvis blitt et av seksualitetens største tabuemner, og jeg forventer heller ikke noe annet enn hysteriske skrik og realitetsbenektelse når jeg påpeker det her.

Din kvinnelige versjon frekventerer ulike tråder rundt omkring der hun ber om å bli spart for sex med middelaldrende mannfolk med svekket stamina og ereksjonsproblematikk. Til tross for at dere  kronisk snakker dritt om hverandre, er min sterke anbefaling at dere hatepuler hverandre for å få ut frustrasjon, både fordi det ville ha vært godt for dere, men også fordi kg i det minste ville ha fått en halvtimes fri fra dette gnålet.

Endret av Lava Anne
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg skal verken skrike eller "realitetsbenekte" (ny-ord?), men det blir veldig generaliserende det du sier her. Som middelaldrende kvinne, kjenner jeg meg overhodet ikke igjen, og mannen min gjennom over 30 år, sier selv at han ikke merker noen forskjell hos meg. Kanskje du har vært veldig uheldig? Også bør du heller holde deg unna disse triste, middelaldrende kvinnene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nå er dette en trolletråd, men jeg gyver løs likevel:

Har aldri opplevd at menn strever med å få orgasme med meg, så jeg må innrømme jeg ikke bryr meg så mye om min 40år gamle tidligere fødselskanal har blitt videre. 

Gidder ikke knipe så mye som ett sekund for å få menn til å få raskere orgasme altså. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skal verken skrike eller "realitetsbenekte" (ny-ord?), men det blir veldig generaliserende det du sier her. Som middelaldrende kvinne, kjenner jeg meg overhodet ikke igjen, og mannen min gjennom over 30 år, sier selv at han ikke merker noen forskjell hos meg. Kanskje du har vært veldig uheldig? Også bør du heller holde deg unna disse triste, middelaldrende kvinnene.

Ha ha ha, det er menneskelig å være offer for selvbedrag og ønsketenkning, så du er ikke alene.  Men tror du virkelig at en høflig og omsorgsfull mann etter alle disse årene ville ha påpekt en skavank hos deg som du ikke kan gjøre noe med? Herregud, hvor naiv er det mulig å bli?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har byttet ut en kvinne med en høne så kan jeg godt forstå at du er skuffet.

Anonymkode: 22e2e...06f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...