AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #1 Del Skrevet 16. november 2021 står jo at det øker sjansen for graviditet fordi den inneholder et miljø sædcellene trives i, og at inni underlivet vårt så er det et miljø og ph verdi sædcellene ikle trives i og at det da dør mange flere sædceller. Så med dette glidemidlet så skal det øke sjansen fordi flere sædceller overlever. Kjenner jeg er generelt skeptisk til bruk av glidemiddel hvis man skal bli gravid. Så må høre her om noen har prøvd dette? Og evt blitt gravide? https://www.apotek1.no/produkter/prefert-vaginal-gel-826753p Anonymkode: 485e8...cf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #2 Del Skrevet 16. november 2021 Vi prøvde én prøveperiode, men mannen min likte den ikke, synes det sved litt. Ikke ble jeg gravid heller, så vi kjørte naturell og har blitt gravid av det. Jeg tror mest det er et salgstriks, og at man blir gravid uavhengig av det. Anonymkode: 8c756...45f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruker112 Skrevet 16. november 2021 #3 Del Skrevet 16. november 2021 (endret) https://www.billige-tester.no/glidekrem/babyplan-fertilitetsgel-60-ml/?attribute_pa_stk=2-stk&gclid=Cj0KCQiAys2MBhDOARIsAFf1D1cg9HfDT7mKJLecV-o_NtyCU4eCuTOEFH7Nael_Dt1muQ5gwohtv0YaAnY9EALw_wcB Brukte denne. Etter nesten ett år med prøving så satt den etter to pp. Sikkert tilfeldighet, men er ikke det dyreste produktet så det er jo verdt et forsøk. I tillegg er glidemiddelen drøy i bruk, og ganske god. Endret 16. november 2021 av Bruker112 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #4 Del Skrevet 16. november 2021 Bruker den, men er bare for å ha glidemiddel siden vanlig glidemiddel er sæddrepende Anonymkode: 60386...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå