Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd epilator men føler rett og slett ikke at jeg får denne helt til. Det tar ganske kort tid før det vokser ut igjen og jeg får det ikke helt gjevnt til.

Derfor lurer jeg på hvilken voks som er bra? Tenker da på den som er minst smertefull :) og lettvint.

Finnes der noen strips der man slipper å grise med voks. (synes det ser litt stress ut)

Er voks/strips mindre vondt enn epilator?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes voks er langt mindre smertefullt enn epilator, helt klart. Jeg synes ikke voks er direkte vondt, mer en ubehagelig trykkfølelse som er over på to sekunder framfor epilator som gjør vondt hele tiden man holder på. Jeg synes Veet varmvoks er veldig bra (unngå kalde voks-strips, jeg synes de lugger mer enn de fjerner hår). Det kan være litt grisete, men man blir fort vant til det. Legg de brukte tøystykkene i vann straks de er brukt, voksen bare renner av og du kan bruke tøystykkene på nytt (en boks med voks varer jo mer enn til én runde med voksing, så man trenger tøystykkene til neste gang).

Skrevet

Så dere vil heller vokse dere enn å bruke epilator? Jeg tok frem epilatoren min i går som jeg kjøpte i fjor. Jeg prøvde den en gang og så la jeg den vekk for det var JÆVLIG vondt!! :frustrert:

Jeg klarte å bruke den i går og det var ikke så verst, rart nok. Men jeg er ikke så fornøyd med resultatet. Jeg trodde den tok alt, men tydeligvis ikke. Jeg vokset leggene mine i salong forrige mnd samtidig som jeg tok en Braziliansk, men jeg synes hårene kom så fort tilbake, så det gidder jeg ikke å bruke penger på mer. Noen som vet om en god voks...? Jeg har forresten prøvd en del Veet produkter, men de funker rart nok ikke på meg... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...