Gå til innhold

Forslag til kalendergaver til gutter på 10-13 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen forslag. Skal ikke har dyre ting i kalenderen.

Anonymkode: 9040e...884

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo antyde en makspris, enten pr luke eller for hele kalenderen.

Anonymkode: ab7ef...a02

Skrevet

Trenger også råd! I fjor (11 år) syntes gutten min at «narreleker» var gøye. Typ gummiblyant. Er også glad i lego, så det ble noen lego minifiguerer. I år tenkte jeg å slenge med noen skrapelodd🤑

Anonymkode: d8e5d...eb5

Skrevet

Bør ikke koste mer enn 30 kr dagen, enkelte ganger kan det koste opp mot 100kr

Anonymkode: 9040e...884

Skrevet

Refleks, nøkkelring, telefondeksel, deo, iq-spill/fiklespill, plakat til rommet, pocketbok eller tegneserie

Anonymkode: 86b09...219

Skrevet

Sokker, vanter, lue

Anonymkode: 86b09...219

Skrevet

Japansk godteri/brus er populært

Ny tannbørste

«Gavekort» på en leiefilm eller en app

Anonymkode: ebe97...380

Skrevet

Snop noen dager trekker ned summen. Jeg gir også ting som jeg uansett har tenkt å gi/gjøre, som julepyjamas/julegenser, hobbysaker, egen julepynt, juleblad og billetter til juleforestilling. I fjor kjøpte jeg billige bomullsgensre og et julegenser diy-kit på deling til ungene. 

Skrevet

Og ett år fikk jeg tak i fortune cookies, det var veldig populært😊

Skrevet

Gå for ting de trenger, eller noe de kan spise, vi har nok overforbruk og søppel her i verden. Legg inn aktiviteter, som feks bake, se julefilm sammen, lage kakao til kveldsmaten, steke vafler, dra i svømmehallen... Vi har ren aktivitetskalender med slike ting, og ungene elsker det. Etter et års prøve har de bedt om det hvert år istedet for å få masse ting de ikke ønsker seg. På travle dager kan det stå "pepperkake som dessert" og de er kjempefornøyde. (har 3 gutter hvor yngste nå er 11 år). Pleier å legge inn at de får bestemme middagen en dag hver også. Blir fort mye Taco i desember da, men det kan vi fint leve med.😉

Anonymkode: 5dbb3...289

Skrevet

Hva med å heller kjøpe en Flax kalender og droppe den andre kalenderen? 

Anonymkode: 6e4e7...2a9

Skrevet

Luer/sokker/hansker/bokser og lignende. Godteri og tulleting som prompepute/stor blyant/giantisk visk osv. De har mye tull på TGR :P Ellers så pleier han å få litt ekstra på søndagen, dette året så blir det nok litt ekstra robux den dagen. Opplevelser og slikt kan man og dra inn i kalenderen, er jo som regel ting man gjør uansett. 

Jeg sitter med kalender og passer på at godteri kommer til helgen og de litt større gavene på advent osv. Er nesten litt hobby over det 😄 Dette året har jeg laget for en venninne og, altså for barna hennes, hun gadd ikke så hun ønsket seg dette så da ble det slik. 

Skrevet

Kanskje de kan få fellesgave en dag i form av et spill? Mye slikt på tilbud med gode rabatter. Passer fint til helg eller en kveld dere voksne skal bort noen timer. 

Aktiviteter falt i god jord her også. Feks 'se en julefilm og drikke gløgg/kakao' har vært en slager fra 3 år til 19 👍 

Jeg fant også mini hobbykit til 29-49 kr på Europris/Biltema. Passet fint på en kort ettermiddagsstund, altså at hver pose inneholdt utstyr til ei julekule/snømann/nisse .

Lage figurer av farget marsipan (hvis dere liker marsipan), høre på julemusikk imens. 

Bake lussekatter.

Hvis de liker å pynte litt på rommene sine kan en lyslenke være fint.

Husker jeg også laget enkel pakke med en pose rett-i-koppen-kakao+minimarshmallows+teskje laget av sjokolade (kjøpte 4-pk med slike skjeer på Europris)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...