Gå til innhold

Babyliss Bølgetang - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Lurte på om dere har erfaringer med BAbyliss sin bølgetang? Fornøyd? Ikke fornøyd? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den gir fine bølger selv til mitt tykke og tunge hår. Krølltang klarer jeg ikke får krøll med, og rettetang tar altfor lang tid, så denne er super så sett.

Anonymkode: 590a7...0a3

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Den gir fine bølger selv til mitt tykke og tunge hår. Krølltang klarer jeg ikke får krøll med, og rettetang tar altfor lang tid, så denne er super så sett.

Hvor lang tid tar det med bølgetangen? Jeg syns å ordne håret generelt tar såååå lang tid til tross for at jeg har tynt hår 

Anonymkode: d92b0...ca2

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvor lang tid tar det med bølgetangen? Jeg syns å ordne håret generelt tar såååå lang tid til tross for at jeg har tynt hår 

Anonymkode: d92b0...ca2

Har du tynt hår går det nok ganske fort.

Jeg har som sakt tykt og mye hår så må dele inn i maaange partier. Men holder bare ca 3sek før jeg flytter tangen et hakk ned.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Takk for svar! Synes det så veldig bra ut i en video, så da blir det nok kjøp 😊 

Skrevet

Gir du tilbakemelding når du har kjøpt og prøvd? Jeg er og nysgjerrig på denne ☺️

Anonymkode: f1ee7...997

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...