AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #1 Skrevet 16. november 2021 Hei, hvis man har gjort dette før og synes de smertene med medikament abort var altfor ubehagelige er det mulig få gjort kirurgisk abort? Å har noen erfaringer? Gjerne også i ettertid Anonymkode: a9894...56c
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #2 Skrevet 16. november 2021 Jeg tror det skal være mulig, men dette må du uansett høre med sykehuset eller fastlegen om. Og så tror jeg du må h en god grunn Anonymkode: e4c76...57c
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #3 Skrevet 16. november 2021 Dette varierer kanskje fra sted til sted men jeg fikk ikke lov å velge. Dette var på KK i Bergen. Hadde hatt en tablettabort med stor blødning året før. Jeg besvimte da hjemme, måtte hentes av ambulanse, ble innlagt og måtte til slutt ha utskrapning og flere poser blodoverføring. Likevel måtte jeg neste gang (missed abortion året etter) igjennom samme opplegget på nytt. Fikk samme utfall da også. Anonymkode: 6f8bd...a84
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #4 Skrevet 16. november 2021 Vil tro det kommer an på hvor lang du er på vei. Jeg fikk velge selv da jeg mistet i uke 11. Da jeg mistet i uke 7 så fikk jeg ikke velge Anonymkode: e7ba7...3d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå