Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #1 Skrevet 8. oktober 2005 Hei! Har et spm til dere gutter som er i forhold jeg. Helt ærlig: Synes dere at jenta deres er den peneste, og mest attraktive jenta dere noen gang har sett? Tenker fysisk. dumt spm kanskje, men ønsker gjerne svar på dette. selv vet jeg at kjæresten min elsker meg, og at han synes jeg pen, sexy etc, MEN jeg vet også at d er mange han mener er både penere, mer attraktiv og feks bedre kropp enn meg. Selv om jeg vet at d er bare meg han vil ha og slik, så plager det meg litt at jeg ikke er den flotteste dama i hans øyne. Er jo tross alt kjæresten hans, og kjæresten er vel alltid nr 1, eller? nå snakker jeg ut ifra par som har d veldig bra sammen ellers, og ikke folk som er utro etc. Jeg oggutten min har d kjempebra sammen, så d er ingenting å si på det, og han driver ikke å sikler over andre, men likevel...har jo vært at jeg har spurt div spm jeg selv ikke har tålt svaret på Vet det hele her høres temmelig dumt ut, men det er litt frustrerende. Håper noen kan gi meg noe svar. vennlig hilsen lille meg.
Gjest Gitte Skrevet 8. oktober 2005 #2 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg er ikke gutt, men... Jeg elsker kjæresten sin, syns han er sexy, kjekk, pen.. alt det "overfladiske". Men... det er menn jeg syns er kjekkere, og han vet det. Han vet til og med hvem.. Men dette er snakk om skuespillere f eks, og at han syns noen er fine, så plager det meg ikke. De er uoppnålige for meg, og for han. Men om han hadde snakket varmt om sine eller mine venninner, og syns de var finere enn meg.. DA hadde jeg nok snudd på flisa ja...
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #3 Skrevet 8. oktober 2005 Min mann sier at det ikke finnes noen på denne kloden som er finere, mest sexy, flottere osv enn meg. Det er jo slik det skal være? Elsker man noen, så er den personen den beste og flotteste uansett.
Gjest Catwoman Skrevet 8. oktober 2005 #4 Skrevet 8. oktober 2005 Totalt sett er du helt sikkert den flotteste jenta i hans øyne. Med hele pakka; altså utseende, personlighet, utstråling etc. Utseendemessig alene finnes det sikkert andre som er penere, men det er bare utseende.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #5 Skrevet 8. oktober 2005 Siden jeg heller ikke er gutt så svarer jeg også.. Hadde jeg hatt en type som sa at jeg var den mest sexye i verden så ville han løyet. Og løgn takler jeg ikke.. Det indre i en person hjelper veldig til å gi dem et bra ytre. Første gang jeg traff eksen min visste jeg at han ville jeg ha. Han var ALT, sexy, pen, kjekk, morsom, snill, ALT var han. Han var min nummer 1. Men fra den dagen jeg fikk juling ser jeg ikke igjen alt jeg følte for han. Det som før var sommerfugler i maven er blitt til vemmelse. Det som var sexy, morsomt og vakkert med han er ikke der lenger. Likevel elsker jeg ham fortsatt, men det hjelper ikke.. Så hvis typen din ikke egentlig var ute etter venninna di, men hun var opptatt så han tok deg i stedet for så er du nummer 1 for han. Og det har ikke med hvor sexy du er. Det har med at du er personen han vil ha, den han liker alt ved!
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #6 Skrevet 8. oktober 2005 Det er ingen gutter her som gidder å svare på sånt...de tenker ikke så nøye over det slik vi jenter gjør. Vi legger hele sjelen vår i forhold og ananlyserer veldig mye og tenker over hva han tenker og mener om oss og framtiden. Gutta har kjærlighet som en biting og jenta de er sammen med henne liker de godt, ja, noen gutter til og med elsker henne. Men menn er lunefulle og man vet aldri helt hva de finner på rundt neste sving. mange av dem er åpne for en ny en og kikker rundt. Noen menn elsker sine koner/kjærester og er trofaste men jeg tror nok ikke det er en overflod av dem. Mulig slike snille menne er sammen med bitcher
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #7 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg er realist. Jeg vet godt hvordan jeg ser ut. Jeg er helt normal på alle måter. Jeg er hverken stygg eller av de peneste. Jeg er veldig klar over at mange er penere enn meg, ellers hadde vel JEG vært supermodell og ikke dem. (og det er jeg i grunnen glad for at jeg ikke er). Jeg kommer aldri til å tro at jeg er den peneste i verden, og det kommer ikke typen min til å syns heller, fordi jeg rett og slett ikke ER det. Men han har valgt meg. Han velger ikke bare etter utseende, og takk og lov for det! En så grunn mann ville vel ingen av oss hatt (og ikke hadde han valgt meg da, heller) Hvis han hadde ment at ingen andre var mer billedskjønn enn meg, ville jeg ha blitt svææææært skeptisk. Enten lyver han, eller han har et forkvaklet syn på kvinner... Han synes kanskje ikke jeg er den peneste i verden, men han ville aldri ha byttet meg med noen andre uansett! Jeg har ikke den smaleste midjen og de høyeste kinnbena, men gjett om jeg er sexy fordeom!
Gjest datajente (i.i.) Skrevet 9. oktober 2005 #8 Skrevet 9. oktober 2005 Hallo? Du er da ikke bare en kropp eller et bilde? Du er hele deg og det er derfor han er samme med deg. Du er den han liker best totalt sett. Det er jo det viktigste! Når man liker noen, farges jo hele inntrykket av den personen av den kjærligheten man føler for personen og det man har sammen. En person er så utrolig mye mer enn et ansikt eller en kropp! En person er også humoren, kroppsspråket, faktene, lattern, kommetarene, blikkene, trekkene og... rett og slett hele pakka. Aldri har jeg hatt noen kjærste jeg har likt mindre fordi han ikke var kjekk eller sexy nok. Det har hatt mye mer å si at vi ikke har hatt felles humor og interesser. Det er jo det som er viktig! Jeg synes det hadde vært mye verre hvis min nye kjæreste hadde sagt at det ikke funka pga humorkræsj eller at han kjedet seg sammen med meg, enn om han sa at han ikke syntes jeg var pen nok. Når jeg pynter meg, er jo det bare for å legge glasur på noe jeg håper er den beste kaka han vet, sånn at den blir om mulig enda bedre.
Mel O'Dee Skrevet 9. oktober 2005 #9 Skrevet 9. oktober 2005 Jeg har vært sammen med kona mi i 10 år nå og jeg kan med hånden på hertet si at jeg har møtt jenter som er både penere og mer attraktive enn henne. MEN det er ikke det det handler om. Etter 10 år har jeg fremdeles lyst på kona mi hver dag og jeg føler meg trygg sammen med henne. At ting i forholdet ikke alltid er like bra, ja, det er noe som følger med synest jeg. Jeg kan ikke tenke meg å bytte henne ut med noen som "bare" er penere.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #10 Skrevet 9. oktober 2005 Jeg er realist. Jeg vet godt hvordan jeg ser ut. Jeg er helt normal på alle måter. Jeg er hverken stygg eller av de peneste. Jeg er veldig klar over at mange er penere enn meg, ellers hadde vel JEG vært supermodell og ikke dem. (og det er jeg i grunnen glad for at jeg ikke er). Jeg kommer aldri til å tro at jeg er den peneste i verden, og det kommer ikke typen min til å syns heller, fordi jeg rett og slett ikke ER det. Men han har valgt meg. Han velger ikke bare etter utseende, og takk og lov for det! En så grunn mann ville vel ingen av oss hatt (og ikke hadde han valgt meg da, heller) Hvis han hadde ment at ingen andre var mer billedskjønn enn meg, ville jeg ha blitt svææææært skeptisk. Enten lyver han, eller han har et forkvaklet syn på kvinner... Han synes kanskje ikke jeg er den peneste i verden, men han ville aldri ha byttet meg med noen andre uansett! Jeg har ikke den smaleste midjen og de høyeste kinnbena, men gjett om jeg er sexy fordeom! ← Du sier at hvis du hadde vært super-pen "hadde du vel vært modell", men det medfører ikke alltid riktighet. Det finnes mange, svært mange super-pene damer i denne verdenen som ikke ønsker eller har forsøkt å bli modell av den grunn. Det finnes også en god del damer som godt kunne ha vært modell-materiale men som ikke er det.
Gjest lurven Skrevet 9. oktober 2005 #11 Skrevet 9. oktober 2005 kjæresten min er veldig deilig, finnes nok damer jeg synes er bedre utseende messig, men jeg er fornøyd med det jeg har
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #12 Skrevet 9. oktober 2005 kjæresten min er veldig deilig, finnes nok damer jeg synes er bedre utseende messig, men jeg er fornøyd med det jeg har ← Fair enough, men uansett om du så hadde vært sammen med en som lå på verdens ti-på-topp liste ville det alltid ha vært andre deilige(re) damer der ute. Derfor er det ikke noe galt med den man faktisk er sammen med. Hun du er sammen med vil helt klart kunne si det samme om deg, så der er dere vel likestilt.
Gjest lolz Skrevet 9. oktober 2005 #13 Skrevet 9. oktober 2005 verken mine ex-kvinner eller jeg er blant de peneste jenter i verden, men hva gjør vel det? ok, da, jeg var en gang sammen med en ganske hot foto- modell, men det er nok ikke hun jeg savner mest når alt kommer til alt tips: IKKE spør kjæresten deres slike spm
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 10. oktober 2005 #14 Skrevet 10. oktober 2005 Hei. trådstarter her. Hehe, selfølgelig vet jeg at dette er overfladisk. men synes det er veldig ok å se hva dere svarer på dette, siden d nok ikke er bare meg som tenker litt på dette iblant. tenker de fleste liker å føle at man er fysisk attraktive for sin kjære. som sagt, vet at d er svært overfladisk, men tror jenter generelt faktisk har en tendens til å henge seg opp i utseenderelaterte ting..ikke pga vi er grunne og overfladiske, men tror det at det bare er slik jenter er av og til. Husker en gang jeg f.eks lå og kosa med kjæresten min på sofaen, så kom d DEN dama på TV...han slapp alt han hadde ihendene (les: meg), og ble helt oppslukt i tven..det er en uggen følelse altså. heldigvis er dette lenge siden da, og han ønsker ikke å erkjenne seg denne hendelsen, men..hehe...tror ikke vi jenter glemmer slikt slik holder han ikke på lenger da, men uansett.. kom gjerne med flere svar.
Gjest lurven Skrevet 10. oktober 2005 #15 Skrevet 10. oktober 2005 Fair enough, men uansett om du så hadde vært sammen med en som lå på verdens ti-på-topp liste ville det alltid ha vært andre deilige(re) damer der ute. Derfor er det ikke noe galt med den man faktisk er sammen med. Hun du er sammen med vil helt klart kunne si det samme om deg, så der er dere vel likestilt. ← ja det var det som er poenget mitt, du vil alltid finne finere damer der ute, men bra å være fornøyd med det man har
Gjest Gitte Skrevet 10. oktober 2005 #16 Skrevet 10. oktober 2005 Det er også stor forskjell på å være fysisk attraktiv for sin kjære, enn å være den vakreste i verden for han/henne. Om jeg ikke er den fineste dama typen vet om, ok.. men det er jo ikke synonymt med at jeg ikke er attraktiv i hans øyne..
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2005 #17 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg er såpass objektiv at jeg skjønner at jeg ikke er den peneste i verden, selv om jeg er godt fornøyd med utseendet mitt. Hadde kjæresten min sagt at jeg var den peneste, ville jeg enten beskyldt ham for å lyve eller tvilt alvorlig på gangsynet hans. Men når en mann sier han er glad i meg, tenner på meg og vil være sammen med meg, så tror jeg han mener det, og blir ikke usikker bare fordi han fremdeles kan legge merke til at det finnes andre tiltrekkende kvinner der ute (så lenge han ikke gjør noe med det ) - jeg ser det faktisk som et sunnhettstegn, et tegn på at han er normal.
Caramba Skrevet 11. oktober 2005 #18 Skrevet 11. oktober 2005 selv vet jeg at kjæresten min elsker meg, og at han synes jeg pen, sexy etc, MEN jeg vet også at d er mange han mener er både penere, mer attraktiv og feks bedre kropp enn meg. Selv om jeg vet at d er bare meg han vil ha og slik, så plager det meg litt at jeg ikke er den flotteste dama i hans øyne. Er jo tross alt kjæresten hans, og kjæresten er vel alltid nr 1, eller? nå snakker jeg ut ifra par som har d veldig bra sammen ellers, og ikke folk som er utro etc. Jeg oggutten min har d kjempebra sammen, så d er ingenting å si på det, og han driver ikke å sikler over andre, men likevel...har jo vært at jeg har spurt div spm jeg selv ikke har tålt svaret på ← Vel, for å være litt slem så høres du litt usikker ut. Det vil ALLTID finnes vakrere, høyere, slankere, yngre, mer vellykkede kvinner en både deg og meg og alle andre. DU må lære deg til å stole på at det er DEG kjæresten vil ha, og ingen andre. Du skrev at du følte deg truet av en vakker kvinne på TV? Vel, da skal du få deg et slitsomt liv, for det er veeeeeldig mange vakre kvinner på TV. Tenk litt med deg selv. Hvis du ser en pen gutt på gata eller på TVen, sammenligner du da med kjæresten din? Jeg gjør hvertfal ikke det. Jeg registerer (hvis jeg overhode tenker på det) at han var pen, og så glemmer jeg det i neste stund. Ta det heller heeeeelt med ro, og kos deg med din kjære. Det er deg han er sammen med
Gjest gjesta Skrevet 11. oktober 2005 #19 Skrevet 11. oktober 2005 Er jente men vil gjerne svare.. Jeg synes sambo er den peneste & mest sexy FORDI jeg eeelsker ham over alt. Alle andre som kan være penere, kan jeg ikke se, for han er alt for MEG.
BAMBI<3 Skrevet 12. oktober 2005 #20 Skrevet 12. oktober 2005 kjæresten min sier at jeg er alt for han og den peneste jenta han veit om. han sier at han ikke har behov for å se på andre når han har alt han kan ønske seg. og jeg syns det er helt riktig å ha en slik holdning. men så klart finnes det mange pene mennesker i verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå