Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser til London i desember og lurer på om det er noe spesielt jeg bør tenke over å ta med hjem igjen. Hudpleieprodukter som ikke er å få tak i i Norge/ er billigere der, apotekvarer (typ smertestillende), matvarer, osv. 

tar gjerne også imot tips om shoppingtips! Skal selvfølgelig innom westfield-senteret og Oxford street, men er det noen andre steder som er fine å handle?:)

Anonymkode: a09f4...839

Videoannonse
Annonse
Skrevet

After Eight.

Anonymkode: 34bb6...6c7

Skrevet

Om du vil ha rimelig design-klær, ta toget til Bicester Village :) 

Jeg kjøpte Leimsip med meg hjem nylig, det er et pulver man kan blande i vann som brukes ved forkjølelse/feber. 

Anonymkode: 99285...20c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Reiser til London i desember og lurer på om det er noe spesielt jeg bør tenke over å ta med hjem igjen. Hudpleieprodukter som ikke er å få tak i i Norge/ er billigere der, apotekvarer (typ smertestillende), matvarer, osv. 

tar gjerne også imot tips om shoppingtips! Skal selvfølgelig innom westfield-senteret og Oxford street, men er det noen andre steder som er fine å handle?:)

Vil si Regent Street er bedre enn Oxford Street. Anbefaler å ta turen innom Liberty. Øverste etasje er en stor julebutikk. Mye gøy!

Anonymkode: ecb59...b18

• Liker 2
Skrevet

Engelsk mat i alminnelighet smaker forferdelig ekkelt og absolutt ingen burde kjøpe,

men det finns et unntak: pudding! 

Drar du før jul, så synes jeg at du burde kjøpe engelsk julepudding til hele familien, venner, kollegaer...

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Vil si Regent Street er bedre enn Oxford Street. Anbefaler å ta turen innom Liberty. Øverste etasje er en stor julebutikk. Mye gøy!

Anonymkode: ecb59...b18

Den butikken var ny for meg! Tusen takk for tips! 

Gjest Linny111
Skrevet

Kjøper alltid Christmas Crackers. Et år måtte jeg åpne kofferten og ta ut alt kruttet før jeg slapp på flyet. Det ble en stille jul.

Skrevet

BH og undertøy.

Spesielt om en har størrelse som krever at en handler på undertøysbutikk. Bestiller BH’er fra England til ca halve prisen av hva jeg må betale for nøyaktig samme modellene i Norge.

Er du glad i te, så er det rimelig og god kvalitet. Kjøper gjerne med god svart hverdagste fra dagligvaren.

Anonymkode: 8bc0f...89e

• Liker 2
Skrevet

Cheddar og Jellybabies 😃

Jeg elsket å gå på Debenhams, men de er dessverre borte nå…

Har ellers kjøpt en del undertøy der,  topper på Primark, hårpleieprodukter på Boots samt litt andre reseptfrie apotekvarer. 

Anonymkode: 87944...af6

Skrevet
On 11/16/2021 at 11:16 AM, AnonymBruker said:

apotekvarer (typ smertestillende)

Dette er mye billigere i UK, sist jeg var der (2019) fikk man Paracetamol til 30pence på Boots og til 10-15pence på Aldi

Anonymkode: 0e3dd...45f

• Liker 1
Skrevet

Jeg handler også masse på engelske apotek. Smertestillende er jo sinnssykt billig, og de har mange gode forkjølelsesremedier som vi ikke har. Pleier bl.a. alltid å kjøpe en halsspray som fungerer bra når man er forkjølet/har vondt i halsen. Sprayen treffer rett der man er sår, og det lindrer med en gang.

Ellers hamstrer jeg godteri. Billig engelsk godteri, og American candy som de har på tesco etc.

Sokker og truser (og mye annet, mobilladere/powerbanker, smågaver til barnebursdager osv) på Primark.

Ååååh som jeg gleder meg til neste London-tur!

Anonymkode: 0abe4...917

• Liker 1
Skrevet

Bruker dere så mye smertestillende at det det er vits å kjøpe i utlandet da? Jeg kjøper kanskje en eske paracet i året... 

Anonymkode: f2384...7f8

• Liker 5
Skrevet

Jeg vet ikke om det lønner seg, men jeg pleier alltid å kjøpe te. Finner mye godt på whittard of chelsea. De gangene jeg har reist før jul, har jeg også funnet mange fine julekort. Har kjøpt noen skjorter til mannen på M&S som han ønsket seg, og ellers finner jeg alltids noe annet jeg liker, men jeg pleier ikke å planlegge innkjøpene så veldig. Fant blant annet en sykt behagelig yogatights på salg på lululemon en gang jeg var der. 

Anonymkode: a57d1...a9d

• Liker 2
Skrevet

Liberty er nydelig, ja. Og så pleier Selfridges å ha flotte julevinduer. 
Jeg kjøper te fra Whittard (macaron), BH-er på Bravissimo, forkjølelsespreparater på apotek og vaniljeekstrakt fra en bra matbutikk. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...