AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #1 Skrevet 16. november 2021 Hei! Kvinne 27 her. Jeg og samboer har hatt ubeskyttet sex en liten stund, men jeg har aldri blitt gravid. Dette kan være flaks/uflaks. Jeg har generelt hatt veldig uregelmessig mensen etter jeg sluttet på prevensjon for over et halvt år siden, men spesielt etter jeg vaksinerte meg for corona. Men ja, tok en test for 1,5 uke siden, da mensen var forsinket, testen var negativ. Fikk mensen for 3-4 dager siden. Jeg føler meg litt rar i kroppen, sånn generelt. Er kvalm og litt svimmel. Noen her som har fått negativ test, fått mensen, men fortsatt var gravid? Vurderer om jeg skal kjøpe enda en ny test, eller reise til legen. Del gjerne egne erfaringer. Anonymkode: 78050...a7f
Angeleye Skrevet 16. november 2021 #2 Skrevet 16. november 2021 Jeg opplevde det. Fikk negativ test og så mensen dagen etterpå. Men var en mildere og kortere menstruasjon enn vanlig. Jeg trodde uansett ikke at jeg var gravid før positiv test uken etterpå. Tok test fordi jeg følte meg annerledes i kroppen. Så bare ta en test du 😊
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #3 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei! Kvinne 27 her. Jeg og samboer har hatt ubeskyttet sex en liten stund, men jeg har aldri blitt gravid. Dette kan være flaks/uflaks. Jeg har generelt hatt veldig uregelmessig mensen etter jeg sluttet på prevensjon for over et halvt år siden, men spesielt etter jeg vaksinerte meg for corona. Men ja, tok en test for 1,5 uke siden, da mensen var forsinket, testen var negativ. Fikk mensen for 3-4 dager siden. Jeg føler meg litt rar i kroppen, sånn generelt. Er kvalm og litt svimmel. Noen her som har fått negativ test, fått mensen, men fortsatt var gravid? Vurderer om jeg skal kjøpe enda en ny test, eller reise til legen. Del gjerne egne erfaringer. Anonymkode: 78050...a7f Var ikke gravid men hadde nyrebekkenbetennelse. Kan være lurt med en sjekk hos legen? Anonymkode: 4502d...bf7
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 16. november 2021 #4 Skrevet 16. november 2021 Nei. Men det er mulig å ha menstruasjonslignende blødninger når man er gravid. Hvis du både har fått negativ test og har hatt blødning høres det veldig lite sannsynlig ut at du er gravid.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #5 Skrevet 16. november 2021 Mange opplever blødninger i svangerskapet. Da er det altså i såfall ikke egentlig mens, men en blødning. Ta en ny test om en stund Anonymkode: 3efaa...63a
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #6 Skrevet 16. november 2021 Anonymus Notarius skrev (36 minutter siden): Nei. Men det er mulig å ha menstruasjonslignende blødninger når man er gravid. Hvis du både har fått negativ test og har hatt blødning høres det veldig lite sannsynlig ut at du er gravid. Jeg vet ikke om det er mensen eller blødninger. Mensen er allerede over i dag, som er veldig tidlig for min del. Pleier å ha mensen med mye magesmerter og blødninger i minst en uke. Anonymkode: 78050...a7f
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #7 Skrevet 16. november 2021 Ta en ny test. Hvis den også er negativ, kan du slå deg til ro med det. Anonymkode: d8182...f85 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #8 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ta en ny test. Hvis den også er negativ, kan du slå deg til ro med det. Anonymkode: d8182...f85 Skal reise å kjøpe ny test senere! Kjenner at jeg er utrolig nervøs. Passer ikke så godt med barn nå, men samtidig så vet jeg at jeg ikke hadde klart å ta abort i denne alderen jeg er i nå. Anonymkode: 78050...a7f
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #9 Skrevet 16. november 2021 Om man er noen som kan bli gravid, og har ubeskyttet sex med noen som kan gjøre noen gravid. Da er det alltid sjanser for å bli gravid. Avhengig av hvor i syklusen du er. Det alltid en sjanse for at sædcellene kommer seg frem til et egg. Anonymkode: 52eb3...e8f
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #10 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om man er noen som kan bli gravid, og har ubeskyttet sex med noen som kan gjøre noen gravid. Da er det alltid sjanser for å bli gravid. Avhengig av hvor i syklusen du er. Det alltid en sjanse for at sædcellene kommer seg frem til et egg. Anonymkode: 52eb3...e8f *Uavhengig av hvor i syklusen man er. Skulle det stå 😅 Anonymkode: 52eb3...e8f
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #11 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skal reise å kjøpe ny test senere! Kjenner at jeg er utrolig nervøs. Passer ikke så godt med barn nå, men samtidig så vet jeg at jeg ikke hadde klart å ta abort i denne alderen jeg er i nå. Anonymkode: 78050...a7f Passer ikke med barn men har sex uten prevensjon. Logisk Anonymkode: 07e42...859 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #12 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om man er noen som kan bli gravid, og har ubeskyttet sex med noen som kan gjøre noen gravid. Da er det alltid sjanser for å bli gravid. Avhengig av hvor i syklusen du er. Det alltid en sjanse for at sædcellene kommer seg frem til et egg. Anonymkode: 52eb3...e8f Stemmer det ja:) Har bare aldri blitt gravid før, med nåværende kjæreste. Litt rart mtp at gyn sier at alt ser kjempe fint ut hos meg, og at jeg har slurvet mye med prevensjon i alle år. Ikke med vilje vel og merke, adhd som gjør at det blir litt mye surr. AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Passer ikke med barn men har sex uten prevensjon. Logisk Anonymkode: 07e42...859 Oh lord, folk her inne er så snille med hverandre. Har hatt sex én gang uten kondom, og tatt angrepille. Anonymkode: 78050...a7f
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #13 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Oh lord, folk her inne er så snille med hverandre. Har hatt sex én gang uten kondom, og tatt angrepille. Anonymkode: 78050...a7f I hi skriver du at dere har hatt sex uten prevensjon «en liten stund» Anonymkode: 07e42...859 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #14 Skrevet 16. november 2021 Med negativ test så lenge etter forsinket mens kan du slå deg til ro med at det er hormonell blødning/kluss du opplever nå, ikke graviditet😊 Anonymkode: 9bd78...991 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå