Gå til innhold

Menn, hvorfor MÅ dere komme?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg maser derimot på mannen om å komme så fort som mulig under morgensex slik at jeg kan sove videre. Eneste jeg tenker på kl 6 om morgenen.

Anonymkode: 7d65d...d19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Selvfølgelig får han lov å komme. Og det gjør meg ingenting. Og han kommer ofte som en naturlig del av akten. Men innimellom, hvis vi har dårlig tid eller som skrevet over, holdt på en stund og vi egentlig er fornøyd begge to, så jager han ha orgasmen sin. For meg er det turn off

Anonymkode: cb1ff...f2d

Det er jo fordi at han har sex for å komme, han ønsker utløsning fordi han er kåt..  Mange menn ser ikke vitsen med sex, hvis det ikke er for orgasmen. Vi kvinner liker ofte best nærheten og ser ikke mannens behov på samme måte. Mange menn er ikke interessert i nærheten, men i å få utløsning. Vi er forskjellige menn og kvinner :)

Anonymkode: c0969...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo fordi at han har sex for å komme, han ønsker utløsning fordi han er kåt..  Mange menn ser ikke vitsen med sex, hvis det ikke er for orgasmen. Vi kvinner liker ofte best nærheten og ser ikke mannens behov på samme måte. Mange menn er ikke interessert i nærheten, men i å få utløsning. Vi er forskjellige menn og kvinner :)

Dagens. En herremann er ønsket til salongen. Vi har en kvinne som trenger nææærhet. Gid.

Anonymkode: 182bf...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Vi er forskjellige vi kvinner også. 

Jeg vil helst ha orgasme. Ser ikke så mye mening med sex uten, med mindre det bare er pirring fordi det ikke egentlig er tid, og et slags løfte om mer senere. For begge to.

Kos og nærhet får jeg også utenom sex. Må ikke ha sex for å få det. Det er bare å sette seg bort til min kjære det, så får jeg nærhet og kos. 

Min kjære er veldig interessert i nærhet. Også uten sex. 

Anonymkode: 62ab7...34c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du skal liksom «innkassere» utløsningen din, selv om dama ikke har særlig lyst, da kan du vel like gjerne ta deg en runk?

Anonymkode: f9733...184

Det er jo slike ikke-optimale ting vi diskuterer her?  Jeg prøver å unngå slike situasjoner, og ja, det hender det ender med en runk. 

Anonymkode: ae4dc...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å sprute full dåsa, noe av det beste som er,er å komme. Simpelthen derfor.

Anonymkode: 9f40b...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...