AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #1 Skrevet 16. november 2021 Tenker at det kanskje er flere i denne båten Som har diverse som ligger litt i veien for et godt sexliv. Om det er smerter nedentil eller andre steder i kroppen, enten forbigående eller kronisk. Hvordan ivareta sexlivet da? Tenker at smerter og ubehag kan stå i veien for lysten. For meg er det gjerne smerter og ubehag etterpå som gjør at jeg kan kvi meg litt for å ha sex, selv om det kan være godt der og da. Noen tanker? Tips og triks? Anonymkode: 21d11...34b
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #2 Skrevet 16. november 2021 Tar et par Ibux på ettermiddagen når det nærmer seg at ungene skal legge seg 😁 Anonymkode: f0025...f0e 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #3 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tar et par Ibux på ettermiddagen når det nærmer seg at ungene skal legge seg 😁 Anonymkode: f0025...f0e Lurt Fungerer godt? Det krever at man planlegger litt da. Anonymkode: 21d11...34b
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #4 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lurt Fungerer godt? Det krever at man planlegger litt da. Anonymkode: 21d11...34b Kommer jo an på hvor mye smerter man har da selvfølgelig. For min del er det endometriose og nakke- og skulderplager pluss senvirkninger etter kreft. I de aller verste periodene er det selvfølgelig vanskelig, da har jeg gått på OxyNorm og mye Paralgin forte, men prøver da å ta’n helt ut og ha det masse gøy i de gode periodene 😊 Per nå er det ganske bra, så nå holder det med Ibux. Synes i alle fall det å ta «forebyggende» Ibux på kveld er lurt, slik at man ikke er så smertepåvirket når muligheten byr seg. Med alvorligere og mer kroniske smerter forstår jeg at det er vanskeligere. Jeg slet med migrene da jeg var yngre, og under anfall er det ganske uaktuelt å tenke på sex.. Tar i alle fall smertestillende når ungen pusser tenner, så funker de til leggetid osv er over. Anonymkode: f0025...f0e
Nøktern79 Skrevet 16. november 2021 #5 Skrevet 16. november 2021 Kjenner godt til dette problemet. Kona har hatt underlivs og magesmerter siste 15 år grunnet endometriose. Hun har fjernet både livmorhals og livmor uten betydelig merkbar endring i smerter forbundet med sex. Kanskje ta med meg tipset hjem :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå