Gå til innhold

Rituals gavesett til mann - Hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig glad i Rituals selv, og har kommet over The ritual of Samurai gavesett som jeg vurderer å kjøpe til faren min som er nærmere 60 år. Han bruker veldig mye Hugo Boss når det kommer til dusjsåpe og parfyme, men jeg tenkte det kunne være gøy å kjøpe noe nytt. Er det noen som har erfaring med dette settet? Og passer det til en godt voksen mann med tanke på lukt? Takk for svar :)  Tar julegavehandlingen over nett, gaven skal sendes, derfor jeg er litt ekstra tidlig ute og ikke har mulighet til å oppsøke alle mulige parfymerier, bor også litt ute på landet.. :P 

Anonymkode: 1f336...7c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte den serien godt, de hadde så god håndkrem før men etter at de kom med ny, synes jeg ikke noe om den. Men mannen min pleier å kjøpe etterbarberingskrem og liker den veldig godt.

Kjøp det, fin gave.

Anonymkode: a4424...d8b

• Liker 1
Skrevet

Faren min har brukt Rituals helt siden de kom på markedet. Fra shampo til dusjskum, tror han har prøvd alle seriene, han elsker dem☺️😀 Bruker også den herreserien og er godt fornøyd ☺️

• Liker 1
Skrevet

Mannen min er veldig fornøyd med Samurai serien. De har en utgave som er lysegrå og heter sport også, den synes ikke jeg lukter like godt som den mørke grå.

Anonymkode: e835a...fba

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...