AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #1 Del Skrevet 16. november 2021 Denne måneden klarte jeg ikke få positiv eggløsningstest til tross for at kroppen opplevdes slik den pleier å være ved eggløsning. Testet noen dager to ganger - tidlig om morgenen og på ettermiddagen etter jobb. Jeg må innimellom tisse om natta, så selv om jeg testet om morgenen var det ikke nødvendigvis oppspart urin i 4 timer. Det samme om ettermiddagen - har ikke ventet med å tisse slik at jeg har testet når det er 4 timer siden forrige gang jeg tisset. Kan dette ha noe å si på resultatet av testene? Testet med Babyplan sine eggløsningstester. Kan jeg ha hatt eggløsning selv om jeg ikke har klart å få positiv eggløsningstest? Anonymkode: 63efa...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #2 Del Skrevet 16. november 2021 LES HER! Har du også nylig kjøpt disse eggløsningstestene fra Babyplan? Vi er to til som ikke har fått positiv test enda! 😮🤭 Anonymkode: 61799...91e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Firtina Skrevet 16. november 2021 #3 Del Skrevet 16. november 2021 Dette lurer jeg og på, jeg pleier å drikke mye , og føler jeg må bekrense meg veldig de dagene jeg skal teste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. november 2021 #4 Del Skrevet 16. november 2021 Bør vente minst 3 timer fra forrige dobesøk før man tisser og tester etter EL ja. I tillegg bør man drikke minst mulig på disse timene. LH er høyest mellom kl.15-18 i døgnet, så test i dette intervallet. Er LH-nivået høyt nok for å slippe egg da, så vil det slå ut positivt på EL-test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #5 Del Skrevet 17. november 2021 Jeg også drikker en del. Denne gangen fikk jeg bare svake tester. Testet fra CD5 da jeg har hatt mistanke om tidlig eggløsning. Testet to ganger dagen da fargen økte litt. Ble tom på CD18. Men så fant jeg en glemt en CD22. Den viste "high". Men ingen tegn til slim. Har mer melkeaktig, tynnere utflod. Det har jeg også hatt i noen dager. Er nå på CD24. Blir så forvirret! Anonymkode: 1b37d...e74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 17. november 2021 #6 Del Skrevet 17. november 2021 Du bør vente 4 timer ja. Test gjerne morgen også for de er stort sett positive morgenen på selve el dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå