Gå til innhold

Ønsker tips til bursdagsgave til jente som blir 11 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren vår har bursdag rett etter jul, men hun aner ikke hva hun ønsker seg. De ønskene hun hadde til jul, har vi kjøpt i julegaver. Hun har egentlig alt. Jeg kjøpte akkurat noen flotte vintersko på nett,men hun skal få en gave til. Hun er som jenter flest,altså opptatt av typiske jenteting. Klær har hun nok av.

Noen tips? Pris maks 1000 kroner.

Anonymkode: 6de0d...900

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bok eller spill

En opplevelse,  eks kinobilletter, teater, et museum, kanskje en togtur et sted

Driver hun med idrett/annen fritidsaktivitet hvor man kanskje skal på tur/samling etter korona, hva med et bidrag til det? Eller utstyr man trenger til det?

Kanskje en omvendt gave; gave med mening? Som du sier,  hun har alt, så da kan hun jo se verdien i at andre får rent vann/mulighet til skole/varme klær etc. Og en liten ting ved siden av som bok, spill, ørevarmere, neglelakk, solbriller el.

Anonymkode: f89ab...54d

Skrevet

Opplevelse! Ta henne med i Leos lekeland, dyrepark, vilvite senter eller noe annet og vær med henne :)

Anonymkode: 4503e...652

Skrevet

Kjedelig, men penger.

Det er alt vår på 11 ønsker seg. Hun har alt hun trenger. Hun vil heller ha penger hvor hun sparer noe av det, og har resten til "hverdagsbruk" hun synes det er veldig stas og ha egne penger som hun kan bruke når hun skal traske rundt på kjøpesenter med vennene sine.

Hender hun kommer hjem med ett klesplagg, en pyntegjenstand til rommet. Eller vært og kost seg med en brus og kake på en kafe.

Skrevet

Vår fikk akkurat airpods, det var populært. Litt dyrere enn 1000, men man må jo ikke kjøpe apple😊

Anonymkode: 7c654...2d9

Skrevet

På den alderen begynte jeg å ta med min jente på bursdags-shopping. Mor og datter dag med shopping på januarsalger.

Anonymkode: 6d288...1fa

Skrevet

Tusen takk for tips! Da skal hun få den 1000 lappen, så drar vi på mor-datter shopping. Det vil hun nok elske 😊

Anonymkode: 6de0d...900

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...