Gå til innhold

Er det liten sannsynlighet for at han er interessert i meg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg flørter litt med en fyr jeg kjenner fra før. Har kjent han veldig lenge, men vi har liksom vært "adskilt" i mange år også møttes vi igjen ved en sosial sammenkomst når han hadde dame. Han var så snill mot meg og var veldig interessert i å lytte til meg. Jeg spurte bare om han ville adde meg på snap (vennskapelig ment fra min side) det gjorde han, og han snappet meg en del og vi snakket bare om helt vanlige ting på snap, var 0 flørting.

Men så ble han singel, og noen mnd senere så tok han kontakt med meg og sa at han syns det var så hyggelig sist og ville møte meg igjen, sa jeg hadde blitt så flott osv osv og flørtet ganske intenst etterhvert. Men vi fikk ikke møttes fordi han da på denne tiden bodde langt unna så passet aldri, så kontakten dabbet ut. Men nå bor vi nære, så vi matchet på en dating side og fant ut av det så vi har møttes en veldig kjapp tur. Vi har ikke hatt noe intim kontakt. 

Etter dette møtet så har han vært ganske tilbakeholden for så å plutselig vise interesse også for å brått slutte å svare på flere dager osv. Vi hadde jo snakket om å møtes igjen, men jeg spurte han om han EGENTLIG var interessert i det, siden han virket litt off. Kort og konstant i meldingene til tider og virket litt avvisende. Jeg orker ikke sløse tiden min eller å ha forhåpninger så ja....

Han skrev at sånn var det ikke, han ville møte meg igjen, men han var rett rundt hjørnet med en eksamen og måtte fokusere på det, men etter det så kunne vi møtes igjen. 

Jeg skjønner bare ikke hvordan man ikke kan få tid til et møte på 2-3 uker bare pga en kommende eksamen.( + jobb og trening hver hverdag itillegg da)  Jeg syns spesielt at det er rart at man ikke kan opprettholde det på melding i det minste. Man glemmer jo ikke bare å svare en man er interessert i ? Er det faktisk mulig?! Jeg hadde aldri glemt det ihvertfall.. jeg hadde vært redd for å miste sjansen og ville ha opprettholdt det med minst en melding pr dag da med noe hyggelig. Eller bare: "Hva har du gjort idag", eller hva som helst. Ihvertfall svart på melding.... 

Hva tenker dere ? 

Anonymkode: e2e10...2ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tipper han holder deg varm. Er man interessert så er man ikke så av og på, man svarer i det minste på meldinger.

Anonymkode: b73a3...c02

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tipper han holder deg varm. Er man interessert så er man ikke så av og på, man svarer i det minste på meldinger.

Hva er poenget med å holde meg varm da? Han klarte det isåfall bare i en uke. Jeg er veldig interessert i han, men selvrespekten stritter imot. Jeg kommer ihvertfall ikke til å sende noen ting mer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva er poenget med å holde meg varm da? Han klarte det isåfall bare i en uke. Jeg er veldig interessert i han, men selvrespekten stritter imot. Jeg kommer ihvertfall ikke til å sende noen ting mer. 

For å få seg ett ligg.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For å få seg ett ligg.

Ja, da kunne han jo bare møtt meg med en gang så hadde han fått det. Jeg har vært åpen om å møtes hele tiden, men han forflytter det bare. Ene uken sier han: neste uke og neste uke sier han neste uke igjen. Da blir det jo ikke noe ligg, så ser ikke poenget i det. Jeg blir bare lei og mister gnisten og lysten på han. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, da kunne han jo bare møtt meg med en gang så hadde han fått det. Jeg har vært åpen om å møtes hele tiden, men han forflytter det bare. Ene uken sier han: neste uke og neste uke sier han neste uke igjen. Da blir det jo ikke noe ligg, så ser ikke poenget i det. Jeg blir bare lei og mister gnisten og lysten på han. 

Men taktikken hans fungerer jo tydeligvis, det virker jo til at du bruker litt tankekraft på dette. Og det kan virke til hans fordel for når han endelig spør om å møtes så kommer du jo mest sannsynligvis til å gjøre det fordi du har ventet og ventet.

• Liker 1
Skrevet

Men taktikken hans fungerer jo tydeligvis, det virker jo til at du bruker litt tankekraft på dette. Og det kan virke til hans fordel for når han endelig spør om å møtes så kommer du jo mest sannsynligvis til å gjøre det fordi du har ventet og ventet.

Nei det gjør jeg faktisk ikke. Hører ikke jeg ifra han neste uke som avtalt nå så er det ikke sjans. Jeg hopper ikke etter snøret mer enn et par ganger.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, men han er i alle fall ikke interessert i noe seriøst. For da hadde han anstrengt seg litt for å faktisk møte deg.

Anonymkode: dbfd0...9df

• Liker 1
Skrevet

Ja, men han er i alle fall ikke interessert i noe seriøst. For da hadde han anstrengt seg litt for å faktisk møte deg.

Anonymkode: dbfd0...9df

Ja. Han anstrengte seg jo den første gangen. For å møte meg sånn veldig kjapt. Ga meg bare en lang klem å sa det var på tide at  i møttes igjen og endelig fikk det til. Kom kjempe sent på kvelden før dagvakt for det var eneste han kunne, var med han sånn 1 time kanskje og da var klokka 00 og skulle opp om noen få timer. Men har ikke anstrengt seg etter det.

Nei men da er der bare å slette han også... går ikke an å finne noen. Finnes ikke seriøse menn, ikke for meg. De er gjerne seriøse med andre. Blir bare deprimert . 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Han gjorde jo åpenbart ikke det, mtp at du nå sitter å grubler, tenker, og til og med poster innlegg om han på Kvinneguiden? 

Jeg tror han holder deg varm. Det at han er av og på, kan være så enkelt at han fremdeles har kontakt med eksen/en annen, og i de periodene han holder på der, lunker det på kontakten med deg. 

Hadde han vært skikkelig interessert, så hadde han tatt seg tia til å svare/møtes, for å ikke få glipp av sjansen. 

Jeg studerer selv, og studiet jeg tar er beryktet for å være tidskrevende og vanskelig. Jeg har da allikevel tid til å ta meg en pause nå og da, til og med tid til å sitte på kg. Og selvsagt hadde jeg tatt meg tid til å svare en jeg var nyforelsket i.. 

Anonymkode: 12616...f52

• Liker 3
Skrevet

Han gjorde jo åpenbart ikke det, mtp at du nå sitter å grubler, tenker, og til og med poster innlegg om han på Kvinneguiden? 

Jeg tror han holder deg varm. Det at han er av og på, kan være så enkelt at han fremdeles har kontakt med eksen/en annen, og i de periodene han holder på der, lunker det på kontakten med deg. 

Hadde han vært skikkelig interessert, så hadde han tatt seg tia til å svare/møtes, for å ikke få glipp av sjansen. 

Jeg studerer selv, og studiet jeg tar er beryktet for å være tidskrevende og vanskelig. Jeg har da allikevel tid til å ta meg en pause nå og da, til og med tid til å sitte på kg. Og selvsagt hadde jeg tatt meg tid til å svare en jeg var nyforelsket i.. 

Men har du jobb itillegg da? Jobb fra tidlig til 16, så trene så lese til eksamen. 

JEG hadde funnet tid uansett, men folk er jo forskjellige og prioriterer ulikt. Er jo ikke naturlig at han skulle vært nyforelsket i meg enda, vi har ikke gjort noen ting med hverandre. Det er bare jeg som brått ble veldig betatt, men det er jo ikke standard at man blir det med en eneste gang. 

Eksen ble det slutt med for 2 år siden, så den tviler jeg på 

Skrevet

Er man virkelig interessert så prioriterer man å møtes. Selvfølgelig har man tid om det er 2-3 uker til eksamen (siste uka før eksamen er en annen sak). Så han her bare holder deg varm tilfelle han ikke finner noe bedre. Finn deg noe bedre selv, ikke bruk tid på sånne menn.

Anonymkode: 69382...c04

• Liker 1
Skrevet
Sitat

Nei men da er der bare å slette han også... går ikke an å finne noen. Finnes ikke seriøse menn, ikke for meg. De er gjerne seriøse med andre. Blir bare deprimert.

Joda, det gjør det ts. ❤️ Du må bare ta tiden til hjelp. ❤️

Et tips i datingverden (spesielt den digitale): Ikke legg for mye i en relasjon før dere har truffet hverandre i virkeligheten flere ganger/over tid. Jeg hadde mange hyggelige samtaler på tinder, uten at de førte til noe seriøst. Men jeg hadde en regel for meg selv. Jeg ville ikke chatte noe mer enn ca 2 uker, før jeg traff personen i virkeligheten. Dersom man chatter i evigheter uten å treffes, kan man risikere å gå på en smell. Man bygger forventninger og håp som kanskje ikke matcher med virkeligheten. Dermed blir fallhøyden mye større, og skuffelsen mye større. I tillegg må man prøve å sile ut de useriøse så fort som mulig. Samt være kritisk til hvem man møter. 

Ved å gjøre det på denne måten, var jeg på fire tinderdates før det var full klaff. Min nåværende samboer chattet jeg med i to uker før vi traff hverandre i virkeligheten, og han var den fjerde personen jeg traff i virkeligheten. Et par av de andre mennene var det forsåvidt ikke noe galt med heller, det var bare ikke match på den måten. Han første jeg traff var skivebom, og kun ute etter en ting (og det merket jeg først da vi traff hverandre). Men siste var da full klaff. :)

Ikke enkelt med dating, men du må ikke gi opp. ❤️ Børst det av deg, det her har i all sannsynlighet ingenting med deg å gjøre, og i alle fall ingenting med din verdi å gjøre. ❤️

• Liker 2
Skrevet

Er man virkelig interessert så prioriterer man å møtes. Selvfølgelig har man tid om det er 2-3 uker til eksamen (siste uka før eksamen er en annen sak). Så han her bare holder deg varm tilfelle han ikke finner noe bedre. Finn deg noe bedre selv, ikke bruk tid på sånne menn.

Anonymkode: 69382...c04

Men man må jo ikke være virkelig interessert med en gang?. Og det er jo heller ikke naturlig før man har hatt kroppskontakt. Kan jo tenkes at han kunne ha blitt virkelig interessert etter det. Og at nå vil han ikke bli distrahert før alt har roet seg, Men hvis dere mener at det ikke er noe sjans så skal jeg fjerne han.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men har du jobb itillegg da? Jobb fra tidlig til 16, så trene så lese til eksamen. 

JEG hadde funnet tid uansett, men folk er jo forskjellige og prioriterer ulikt. Er jo ikke naturlig at han skulle vært nyforelsket i meg enda, vi har ikke gjort noen ting med hverandre. Det er bare jeg som brått ble veldig betatt, men det er jo ikke standard at man blir det med en eneste gang. 

Eksen ble det slutt med for 2 år siden, så den tviler jeg på 

Ja, jeg har jobb og tidskrevende hobby ved siden av. Ikke fulltidsjobb, men det er det ingen på studiet mitt som har. 

Skrevet

Joda, det gjør det ts. ❤️ Du må bare ta tiden til hjelp. ❤️

Et tips i datingverden (spesielt den digitale): Ikke legg for mye i en relasjon før dere har truffet hverandre i virkeligheten flere ganger/over tid. Jeg hadde mange hyggelige samtaler på tinder, uten at de førte til noe seriøst. Men jeg hadde en regel for meg selv. Jeg ville ikke chatte noe mer enn ca 2 uker, før jeg traff personen i virkeligheten. Dersom man chatter i evigheter uten å treffes, kan man risikere å gå på en smell. Man bygger forventninger og håp som kanskje ikke matcher med virkeligheten. Dermed blir fallhøyden mye større, og skuffelsen mye større. I tillegg må man prøve å sile ut de useriøse så fort som mulig. Samt være kritisk til hvem man møter. 

Ved å gjøre det på denne måten, var jeg på fire tinderdates før det var full klaff. Min nåværende samboer chattet jeg med i to uker før vi traff hverandre i virkeligheten, og han var den fjerde personen jeg traff i virkeligheten. Et par av de andre mennene var det forsåvidt ikke noe galt med heller, det var bare ikke match på den måten. Han første jeg traff var skivebom, og kun ute etter en ting (og det merket jeg først da vi traff hverandre). Men siste var da full klaff. :)

Ikke enkelt med dating, men du må ikke gi opp. ❤️ Børst det av deg, det her har i all sannsynlighet ingenting med deg å gjøre, og i alle fall ingenting med din verdi å gjøre. ❤️

Jeg har truffet han flere ganger. Jeg har kjent han i maaaange år. Dette er ikke en fra tinder. Ja nå sist fikk vi kontakt igjen pga den appen, men det er jo ikke der jeg har han fra. 

Skrevet

Men man må jo ikke være virkelig interessert med en gang?. Og det er jo heller ikke naturlig før man har hatt kroppskontakt. Kan jo tenkes at han kunne ha blitt virkelig interessert etter det. Og at nå vil han ikke bli distrahert før alt har roet seg, Men hvis dere mener at det ikke er noe sjans så skal jeg fjerne han.. 

Kanskje ikke virkelig interesserert med en gang, men man legger da inn en liten innsats for å bli bedre kjent. Det at han slutter og svare deg er vel en ganske klar indikasjon på at han ikke er så veldig engasjert.

Skrevet

Kanskje ikke virkelig interesserert med en gang, men man legger da inn en liten innsats for å bli bedre kjent. Det at han slutter og svare deg er vel en ganske klar indikasjon på at han ikke er så veldig engasjert.

Ja. Bare så dårlig gjort å ikke kunne være ærlig om det når jeg faktisk spør han på en hyggelig måte.  Skjønner ikke den logikken. Hvorfor skal han akkurat holde meg på gress. Han kan ta hvem som helst andre. Ikke en han hat kjent i alle år liksom.... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har truffet han flere ganger. Jeg har kjent han i maaaange år. Dette er ikke en fra tinder. Ja nå sist fikk vi kontakt igjen pga den appen, men det er jo ikke der jeg har han fra. 

Tipsene mine var rettet til eventuelle fremtidige dates, ikke han. 

• Liker 2
Skrevet

Ja. Bare så dårlig gjort å ikke kunne være ærlig om det når jeg faktisk spør han på en hyggelig måte.  Skjønner ikke den logikken. Hvorfor skal han akkurat holde meg på gress. Han kan ta hvem som helst andre. Ikke en han hat kjent i alle år liksom.... 

Jeg skjønner deg veldig godt, det er skuffende. Du får prøve å glemme han, og finne en annen som kan gi deg det engasjementet du fortjener 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...