Gå til innhold

Tanta mi klikka i vinkel fordi jeg har fått meg kjæreste.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 37 år og har fått min første kjæreste, og mamma syns det var hyggelig. Jeg var hjemme hos mamma og tanta og kusina mi var på besøk. Mamma fortalte at jeg hadde møtt en hyggelig mann, og tante mi ble så sur. Hun sa ingenting, men så på hele henne at hun var veldig sint. Kusina mi er 29, og hun begynte å gråte. 

Jeg syns det var så ubehagelig, så jeg gikk ut av kjøkkenet, og kusina mi sprang på do, tror jeg. Jeg satt på stua og hørte mamma og tanta mi prate inne på kjøkkenet. Tanta mi virket sint og sa "fortalte du at datteren din hadde fått deg kjæreste bare for at min datter ikke har fått seg kjæreste, så du kunne føle deg bedre enn meg?". 

Jeg ble veldig sjokkert, hva er galt med tanta mi? Hun er helt hysterisk redd for at jeg skal studere og få til mer enn datteren hennes. Er så lei.... 

Anonymkode: fb242...0ad

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wtf det der er ikke normal oppførsel! Skal datteren hennes også holde kjeft dersom hun får kjæreste da? nei da skal det flagges stort regner jeg med. Drit i dem!

Anonymkode: b37e4...3d2

• Liker 14
Skrevet

Kusina di er 11 år i hodet, trist. 

• Liker 7
Skrevet

Jeg tror tanta mi er veldig sjalu. 

• Liker 3
Skrevet

Skal jeg bare kutte kontakt? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror nok det er mye sjalusi kanskje? Og at hun sammenligner dere.❤️

• Liker 1
Skrevet
Lea skrev (Akkurat nå):

Jeg tror nok det er mye sjalusi kanskje? Og at hun sammenligner dere.❤️

Ja, hun har sammenlignet oss helt siden kusina mi ble 18 og jeg var 26.

Så hun ville holde meg nede for å fremheve henne. Dette har ødelagt mye for livet mitt, men jeg har jobbet hardt for å være der jeg er idag. 

Mamma lar seg lett overstyre av henne. Hun er så dominerende og vil ha det beste. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, hun har sammenlignet oss helt siden kusina mi ble 18 og jeg var 26.

Så hun ville holde meg nede for å fremheve henne. Dette har ødelagt mye for livet mitt, men jeg har jobbet hardt for å være der jeg er idag. 

Mamma lar seg lett overstyre av henne. Hun er så dominerende og vil ha det beste. 

❤️ Klem til deg❤️

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville stått opp for meg selv. Det er helt syk oppførsel fra hennes side. Og hvis hun ikke skjerpa seg så ville jeg ha kutta henne (og kanskje datteren) ut. 

• Liker 6
Skrevet
Lea skrev (2 minutter siden):

❤️ Klem til deg❤️

Takk. 

Hvordan takler man sånne mennesker? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg er 37 år og har fått min første kjæreste, og mamma syns det var hyggelig. Jeg var hjemme hos mamma og tanta og kusina mi var på besøk. Mamma fortalte at jeg hadde møtt en hyggelig mann, og tante mi ble så sur. Hun sa ingenting, men så på hele henne at hun var veldig sint. Kusina mi er 29, og hun begynte å gråte. 

Jeg syns det var så ubehagelig, så jeg gikk ut av kjøkkenet, og kusina mi sprang på do, tror jeg. Jeg satt på stua og hørte mamma og tanta mi prate inne på kjøkkenet. Tanta mi virket sint og sa "fortalte du at datteren din hadde fått deg kjæreste bare for at min datter ikke har fått seg kjæreste, så du kunne føle deg bedre enn meg?". 

Jeg ble veldig sjokkert, hva er galt med tanta mi? Hun er helt hysterisk redd for at jeg skal studere og få til mer enn datteren hennes. Er så lei.... 

De er nok psykisk syke. Høres ikke rett ut. Kutt dem ut. Du er 37! Altså nesten 40! At noen skal være redd for at du skal studere og få til mer i den alderen virker veldig rart. Ignorer dem

Anonymkode: 9d42b...085

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De er nok psykisk syke. Høres ikke rett ut. Kutt dem ut. Du er 37! Altså nesten 40! At noen skal være redd for at du skal studere og få til mer i den alderen virker veldig rart. Ignorer dem

Anonymkode: 9d42b...085

De er jo normalt oppegående, men de sliter veldig med sjalusi? Ønsker ikke at andre skal ha noe mer en dem? 

Tanta mi har styrt livet mitt veldig på mange måter, men jeg får nok mer respekt nå som jeg har en mann ved min side. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Skal jeg bare kutte kontakt? 

Ja, enn så lenge. Tanta og kusina di er jo ikke gode. De er ikke bra for deg. Kos deg med kjæresten din, ikke la de ødelegge. 

• Liker 2
Skrevet

Hei!

Du vet innerst inne at dette ikke er normal oppførsel. INGEN andre du kjenner ville funnet på å sagt noe slikt. Ingen av naboene dine. Ingen av slektningene dine. Ingen av kollegaene dine. Ingen av vennene dine. Kun tanten din. Ergo er dette en feil tanten din har gjort. Ikke du. Ikke moren din. Altså ikke NOE dere skal ta innover dere og ha noe vond følelse for. Ingen dårlig samvittighet. Sett et murgjerde mellom dere og tanten deres, og så plasserer dere den vonde følelsen du føler på på tanten din sin side av murgjerdet der den hører hjemme. Den vonde følelsen er ikke din, og den skal du ikke kjenne på. Du har fått deg en kjæreste. Det er fint og naturlig, og følelsen du skal føle på er lykke ❤️

Anonymkode: 8d824...c6b

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De er jo normalt oppegående, men de sliter veldig med sjalusi? Ønsker ikke at andre skal ha noe mer en dem? 

Tanta mi har styrt livet mitt veldig på mange måter, men jeg får nok mer respekt nå som jeg har en mann ved min side. 

Dette er veldig veldig spesielt med mindre dere har en annen kultur enn norsk.

Det er veldig unaturlig at en tante styrer noe som helst. Du er voksen! Og snart over alderen der du er fruktbar! At du og din mor har latt henne styre på sånn er helt hinsides! Her bør dere kutte kontakt ja! Hun er jo en tyrann!

Anonymkode: c1eb9...c92

• Liker 7
Skrevet

Har du prøvd å spørre hva det er? Hvorfor gråter hun nå. Hvorfor er vi sinte nå. 

• Liker 2
Skrevet
lillevill skrev (1 time siden):

Har du prøvd å spørre hva det er? Hvorfor gråter hun nå. Hvorfor er vi sinte nå. 

Hvorfor skal hun spørre om det? Det er bare å ta avstand fra slikt sirkus!

Anonymkode: 8d824...c6b

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er ingenting ved din tantes oppførsel som tyder på at hun er et normalt oppegående menneske. Du skal ikke trenge å ha en mann ved din side for å få deres respekt heller. Du trenger faktisk ikke det hespetreet i det hele tatt. 
Og hva feiler det egentlig kusina di? Løpe på dass for å sutre fordi du har fått deg kjæreste? 
Du har gode evner, du kom inn på en skole hvor din kusine ikke kom inn. Hva skjedde med den utdannelsen? Jeg håper ikke de manipulerte deg til å avbryte?

Anonymkode: e43df...dbe

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor har du latt tanta di styre livet ditt?

Hu er tanta di, ikke mora di. Ikke at det er noen unnskyldning at mora di skal styre livet ditt heller, men du er et voksent menneske og kan gjøre akkurat som du vil uansett hva tanta, mora eller kusina di har å si. 

• Liker 1
Skrevet

Psyk tante dette tydeligvis!

Skumle folk sånne da man aldri vet hva de er troende til. Sett grenser Ts!

Anonymkode: a7bc4...44c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...