Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan trenger noen julegavetips jeg. Særlig til foreldrene mine. Siden det er flere av dere som alt har skrevet gaveliste: er det noen som har noen tips?

Jeg er student og må ha dette i bakhodet... Da er det også lurt å spre innkjøpene litt utover høsten ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann -skal få gavekort på kino eller pulsklokke (kanskje)

Min datter -skal få stereoanlegg

Min sønn -skal få ny pc

Min mor kan jeg ikke si her

Min far har ikke peiling

Min søster kan jeg ikke si her

Min niese -skal få gavekort på et kjøpesenter

Min nevø 1 får geomag

Min nevø 2 får geomag

Min bestevenninde får to bøker, en lottolapp og en flaske rødvin

Min bestevennindes far -får alltid en kurv med hjemmebakte julekaker

Min vennindes sønn -skal få en bok

Min tante får glitterlys fra Løiten lys

Min dagmamma -får alltid sjokolade

Min nabo -rødvin

Min svigermor -det er min manns hodepine

Embla hemmelig.........................

Baby 1 klær

Baby 2 klær

Kollega nummer 1 pyntelys fra Løiten

Kollega nummer 2 pyntelys fra Løiten

Skrevet

På Løiten lys kan du få lys med navn på. De er innmari fine, og koster rundt en hundrelapp. Fine gaver til venninder ;)

Skrevet

Det hørtes dyrt ut.. Hvor mye bruker i på julegaver? selv bruker vi ca 7.000,-..

Skrevet

Dyrt...? :klø: Det hadde du sikkert ikke sagt hvis du hadde sett dem. Det er ikke snakk om vanlige kronelys, men hjerteformede, kjegleformede eller kubbelys som i tillegg til navn er dekorert med glitterstøv ;)

Skrevet

Snakker ikke om lysene - men om den milelange lista di - med stereoanlegg og PC og venninnegaven..

Litt nysgjerrig på hva folk bruker totalt på gaver - skjønner du..

Skrevet (endret)

Jeg har ikke bestemt hva folk skal få enda (det er jo bare oktober). Men jeg kjøper gave til samboeren min (ca 1000 kr), broren min (3-400 kr), Mamma (3-500 kr) og to venninner (ca 200 kr hver). Så det blir ca 2000 kroner i gaver. Jeg er også student, så da begrenser jo summene seg, regner med jeg kommer til å bruke en del mer når jeg ikke er student mer. Sambo bruker i allefall minst dobbelt så mye som meg på alle.

Tips til gaver til foreldre: Bøker, DVD'er, abonnement på ukeblad/kryssordblad, kjøkkenutstyr/verktøy, en god flaske vin/cognac, gavekort på kjøpesenter, gavekort på spa...

Endret av Arkana

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...