Huldra:) Skrevet 8. oktober 2005 #1 Skrevet 8. oktober 2005 Kan trenger noen julegavetips jeg. Særlig til foreldrene mine. Siden det er flere av dere som alt har skrevet gaveliste: er det noen som har noen tips? Jeg er student og må ha dette i bakhodet... Da er det også lurt å spre innkjøpene litt utover høsten
Gjest Gjesta Skrevet 8. oktober 2005 #2 Skrevet 8. oktober 2005 Min mann -skal få gavekort på kino eller pulsklokke (kanskje) Min datter -skal få stereoanlegg Min sønn -skal få ny pc Min mor kan jeg ikke si her Min far har ikke peiling Min søster kan jeg ikke si her Min niese -skal få gavekort på et kjøpesenter Min nevø 1 får geomag Min nevø 2 får geomag Min bestevenninde får to bøker, en lottolapp og en flaske rødvin Min bestevennindes far -får alltid en kurv med hjemmebakte julekaker Min vennindes sønn -skal få en bok Min tante får glitterlys fra Løiten lys Min dagmamma -får alltid sjokolade Min nabo -rødvin Min svigermor -det er min manns hodepine Embla hemmelig......................... Baby 1 klær Baby 2 klær Kollega nummer 1 pyntelys fra Løiten Kollega nummer 2 pyntelys fra Løiten
Gjest Gjesta Skrevet 8. oktober 2005 #3 Skrevet 8. oktober 2005 På Løiten lys kan du få lys med navn på. De er innmari fine, og koster rundt en hundrelapp. Fine gaver til venninder
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #4 Skrevet 8. oktober 2005 Det hørtes dyrt ut.. Hvor mye bruker i på julegaver? selv bruker vi ca 7.000,-..
Gjest Gjesta Skrevet 8. oktober 2005 #5 Skrevet 8. oktober 2005 Dyrt...? :klø: Det hadde du sikkert ikke sagt hvis du hadde sett dem. Det er ikke snakk om vanlige kronelys, men hjerteformede, kjegleformede eller kubbelys som i tillegg til navn er dekorert med glitterstøv
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #6 Skrevet 8. oktober 2005 Snakker ikke om lysene - men om den milelange lista di - med stereoanlegg og PC og venninnegaven.. Litt nysgjerrig på hva folk bruker totalt på gaver - skjønner du..
Arkana Skrevet 8. oktober 2005 #7 Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Jeg har ikke bestemt hva folk skal få enda (det er jo bare oktober). Men jeg kjøper gave til samboeren min (ca 1000 kr), broren min (3-400 kr), Mamma (3-500 kr) og to venninner (ca 200 kr hver). Så det blir ca 2000 kroner i gaver. Jeg er også student, så da begrenser jo summene seg, regner med jeg kommer til å bruke en del mer når jeg ikke er student mer. Sambo bruker i allefall minst dobbelt så mye som meg på alle. Tips til gaver til foreldre: Bøker, DVD'er, abonnement på ukeblad/kryssordblad, kjøkkenutstyr/verktøy, en god flaske vin/cognac, gavekort på kjøpesenter, gavekort på spa... Endret 8. oktober 2005 av Arkana
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå