zemer Skrevet 21. november 2021 #81 Del Skrevet 21. november 2021 Lawyam skrev (7 timer siden): DET synes IKKE jeg! Da BER du om økt smittespredning i samfunnet og BER om tvangsvaksinering og utallige nye doser for vaksinerte. De kan selvsagt ikke delta på lik linje - som om de var vaksinerte. De tar et valg om å ikke vaksinere seg og det valget innebærer å opptre ansvarsfullt - og et slikt valg kan jeg respektere og forstå. Hvis de ikke er villig å gjøre NOE så er de fullstendig uansvarlige og farlige mennesker å ha rundt seg. Kan ikke friske mennesker delta mener du? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 21. november 2021 #82 Del Skrevet 21. november 2021 zemer skrev (52 minutter siden): Kan ikke friske mennesker delta mener du? Må teste seg først. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 22. november 2021 #83 Del Skrevet 22. november 2021 Lawyam skrev (6 timer siden): Må teste seg først. Mener du at alle skal teste? Eller bare uvaksinerte? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 22. november 2021 #84 Del Skrevet 22. november 2021 Tråden er ryddet for innhold Kvinneguiden ikke vil assosieres med. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 22. november 2021 #85 Del Skrevet 22. november 2021 zemer skrev (6 timer siden): Mener du at alle skal teste? Eller bare uvaksinerte? Alle helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 22. november 2021 #86 Del Skrevet 22. november 2021 Lawyam skrev (4 minutter siden): Alle helst. Da er vi enig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 22. november 2021 #87 Del Skrevet 22. november 2021 zemer skrev (8 minutter siden): Da er vi enig. Ja, i akkurat det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amit Skrevet 22. november 2021 #88 Del Skrevet 22. november 2021 On 11/15/2021 at 11:10 PM, XaoS said: Forstå statistikk. Vet at det kan være vanskelig for enkelte her inne, men prøv. Fra FHI: "Er du i tvil om du ønsker å ta koronavaksine eller ikke? Tenker du at overskrifter i media som «Flere fullvaksinerte enn uvaksinerte innlagt på sykehus» og «Stadig flere fullvaksinerte blir smittet», er bevis på at vaksinene ikke fungerer slik de skal? Ta i så fall også dette med i vurderingen: Vi vet at ikke alle vaksinerte oppnår full beskyttelse. Det betyr at etter hvert som en større andel av den voksne befolkningen er vaksinert, vil naturlig nok også en større andel av de som smittes være vaksinerte. Noe annet er uunngåelig, all den tid vi ikke har vaksiner som beskytter oss 100 prosent mot smitte." Dette er ikke sant. Dette er desinformasjon fra FHI sin side. George Gooding har argumentert godt for dette i Nettavisen, så jeg henviser til Gooding sin artikkel i Nettavisen. https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/fhi-driver-pa-kanten-av-desinformasjon/o/5-95-343706 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 17. desember 2021 #89 Del Skrevet 17. desember 2021 Lawyam skrev (På 21.11.2021 den 15.08): DET synes IKKE jeg! Da BER du om økt smittespredning i samfunnet og BER om tvangsvaksinering og utallige nye doser for vaksinerte. De kan selvsagt ikke delta på lik linje - som om de var vaksinerte. De tar et valg om å ikke vaksinere seg og det valget innebærer å opptre ansvarsfullt - og et slikt valg kan jeg respektere og forstå. Hvis de ikke er villig å gjøre NOE så er de fullstendig uansvarlige og farlige mennesker å ha rundt seg. Nå er det no engang slik at vi som er vaksinerte og sprer smitte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg