AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #1 Del Skrevet 15. november 2021 Jeg har fått vondt i høyre skulder, og nå merkes det helt fra under øret og ned til nesten hoftene. Har noen tipstil hva jeg kan trene, både for å få trent generelt, men også kanskje for å få løst opp i knutene der? Anonymkode: c555d...40a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #2 Del Skrevet 15. november 2021 Yoga er det beste. Styrketrening gav bare hodeverk. Anonymkode: 54eac...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #3 Del Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Yoga er det beste. Styrketrening gav bare hodeverk. Anonymkode: 54eac...223 Oj, da har jeg et problem, for jeg strever med yoga. Prøvde et kurs, men fikk det ikke til. Pleier å trene overkropp med vekter (1-4 kg, alt etter type øvelse), bein f.eks. med strikk, litt kjernemuskulatur og noe Zumba. Men i dag gjorde alt bortsett fra beinøvelser med strikk vondt... Blir gal, skal egentlig skrive oppgave, men strever med konsentrasjonen pga. smertene. Anonymkode: c555d...40a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #4 Del Skrevet 16. november 2021 hei. fortsett å tren styrke, så kan det hende det løsner litt opp. pleier å fungere for meg iallefall. men løft lettere en du gjør til vanlig. lykke til god bedring Anonymkode: 0365a...5b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #5 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): hei. fortsett å tren styrke, så kan det hende det løsner litt opp. pleier å fungere for meg iallefall. men løft lettere en du gjør til vanlig. lykke til god bedring Anonymkode: 0365a...5b6 Takk, fant en "shoulder friendly" video på YouTube. Kanskje jeg skal prøve den? Anonymkode: c555d...40a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #6 Del Skrevet 16. november 2021 ja bare å prøve seg frem, bare husk å ikke løfte like tungt som du gjør til vanlig. Anonymkode: 0365a...5b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #7 Del Skrevet 16. november 2021 Er det muskulært? Ta en magnesium før du legger det. Det pleier å hjelpe meg. Anonymkode: cb634...08a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #8 Del Skrevet 16. november 2021 Hva med massasje? Anonymkode: 7be5c...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #9 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er det muskulært? Ta en magnesium før du legger det. Det pleier å hjelpe meg. Anonymkode: cb634...08a Takk for tips, tror vi har noe magnesium et sted. Absolutt verdt å forsøke! AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva med massasje? Anonymkode: 7be5c...a7c Klarer ikke helt å massere meg selv der, dessverre. Anonymkode: c555d...40a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #10 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Klarer ikke helt å massere meg selv der, dessverre. Anonymkode: c555d...40a Skjønner, men dra til massør? Eller bruk en sånn massasjedings? Hvis det er stramme muskler så kan det kanskje hjelpe på å løsne opp og få mer blodsirkulasjon? Anonymkode: 7be5c...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå