Gå til innhold

11 cm og skjev penis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne du blitt sammen med en mann på 41 år med en penis på 11 cm i lengde, og problemer med å få den til å stå rett opp pga sykdom? Seriøst spm. 

Anonymkode: 9ea05...508

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymus51
Skrevet

Tror kanskje  folk er litt lei av de 21 penistrådene vi har gående. 
jeg har skrevet litt her, ment som en tankevekker ved et slikt spørsmål som du stiller. Tema: Vi er alle forskjellige, og vi er alle unike. Kvinner velger unike menn.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kunne du blitt sammen med en mann på 41 år med en penis på 11 cm i lengde, og problemer med å få den til å stå rett opp pga sykdom? Seriøst spm. 

Hadde ikke akkurat latt det være avgjørende.

Anonymkode: 068e8...585

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kommer helt an på. Han bør være god og villig på oralsex og stimuli med sexleketøy, villig til å utforske og ellers kanskje ha sjekket om det kan funke med potensmidler, i alle fall gjøre en innsats for å se om potensen er noe han kan gjøre noe med. 

Som de tusen andre trådene her inne viser er kvinner stort sett mye mindre opptatt av penis enn det menn er. Et fåtall har en greie for store peniser, men det jevne flertall bryr seg lite så lenge mannen er flink til å hjelpe i huset og kan tilfredsstille kvinnen på andre måter. Det er jo uansett slik at de færreste kvinner får orgasme bare ved penetrering. For meg er god oralsex mye viktigere.

Anonymkode: 85761...695

Skrevet

Jeg var sammen med en fyr med potensproblemer, den var så å si alltid slapp, vanskelig å ha penetrativ sex. Det var jo litt kjipt, skal ikke lyve, men falt meg ikke inn å avslutte forholdet pga det. Han var flink med hendene og tunga, og vi hadde sexleketøy og koste mye. Jeg kom typ hver gang, så jeg var fornøyd. :)

Anonymkode: 85f70...3bd

Skrevet

jeg har kort skjede å får vondt med lang penis så hadde ikke brydd meg noe :) alle kropper er forskjellige også kvinnekroppen så du må bare finne ei som har kort skjede :)

Anonymkode: f723a...35c

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

jeg har kort skjede å får vondt med lang penis så hadde ikke brydd meg noe :) alle kropper er forskjellige også kvinnekroppen så du må bare finne ei som har kort skjede :)

Anonymkode: f723a...35c

Han har jo såpass liten pikk at hjelper lite med kort skjede når han i mange posisjoner knapt vil få tuppen av pikken frem til åpninga 😕

Anonymkode: 60f88...2dc

Skrevet

Nei, ikke hvis han skrev om det her. Jeg krever  minimum av selvtillit.

Anonymkode: f6ae2...954

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...