Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg er det 3 nøtter til Askepott som gjelder og Alene hjemme filmene. Hvilke filmer må du se for å få julestemning?

Anonymkode: df76b...151

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest rampenissen72
Skrevet

The Grinch og den Die Hard med Alan Rickman som sexy badguy. 

Skrevet

Tre nøtter til Askepott, hjemme alene 1 og 2, love actually.

• Liker 1
Skrevet

Home alone 1 og 2 og hjelp det er juleferie må jeg se hvert år. Hvis jeg rekker så ser jeg også gjerne love actually, the holiday og flåklypa. 

Anonymkode: 811f2...9e2

Skrevet

Har vel ikke kommet nye klassiske julefilmer de siste 15 årene, så denne tradisjonen er vel på vei til å dø it.

Anonymkode: e40dc...10d

• Liker 1
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Elf og Fred Claus. Ser gjennom alle de andre nevnte også😅

Skrevet

3 nøtter til askepott. Ble tidlig lei av alene hjemme-filmene. 

Anonymkode: 2ef90...8fc

Skrevet

Romjulssjakken på nrk er det eneste jeg må få med meg 🤓

Skrevet

The Holiday, Love actually, Hjemme alene 1 og 2. Liker også Bad moms christmas, ikke at den er et mesterverk men den er morsom 😄 

Anonymkode: 60835...97e

• Liker 1
Skrevet
Tamsi skrev (9 timer siden):

Romjulssjakken på nrk er det eneste jeg må få med meg 🤓

Overså en "s", så jeg leste Romjuls-JAKKEN. Forsto det da jeg prøvde å google hva slags film det var...

På julaften må jeg se, eller iallefall høre, Tre nøtter til Askepott, Reisen til julestjernen og Donald Duck & Co. Ser ikke så mye film i selve jula, men før jul vil jeg gjerne se alle Alene hjemme, Polarekspressen, Hjelp det er juleferie, The Santa Claus (alle 3), Love actually, 12 dates of christmas, O jul med din glede, A christmas carol (i mange varianter), Grinchen og egentlig alle andre julefilmer jeg kommer over.

Anonymkode: a4b32...640

Skrevet

Elf, Home Alone, Harry Potter og de vises sten, Love Actually, Med Grim & Gru, Grevinnen og hovmesteren, 3 nøtter, Hjelp det er juleferie.

Anonymkode: 526cb...11d

Skrevet

Love Actually, Die Hard.

Ivanhoe hvis den går.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

The Holiday, Love actually, Hjemme alene 1 og 2. Liker også Bad moms christmas, ikke at den er et mesterverk men den er morsom 😄 

Anonymkode: 60835...97e

Enig! 😅

Anonymkode: 3ca06...677

Skrevet

Die hard. Ingen julestemning uten Bruce'rn løpe barfot rundt i en bygning mens han dreper tyske terrorister med kreative metoder til fengende julemusikk. 

• Liker 2
Skrevet

Rise of The Guardians/De Fem Legendene. 

Anonymkode: 8e0bd...fbf

• Liker 1
Skrevet

Tante Pose, Polarekspressen, Fanny & Aleksander og A Christmas Carol🎄

• Liker 1
Gjest På druen
Skrevet (endret)

Hjemme alene 1 og 2,hjelp det er juleferie, Mikke mus og vennene hans feirer jul, 3 nøtter til askepott, Donald duck og Co. Og Flåklypa. 

Endret av På druen
Skrevet

Hjemme Alene 1 og 2, The Holiday, Flåklypa og Last Christmas (tradisjon siden 2019😁). 

Anonymkode: 44543...d9b

Skrevet

Gremlins er vel den eneste jeg ser omtrent hvert år. Ellers er jo Die Hard, Batman Returns, Home Alone, A Christmas Story og Christmas Vacation ganske høyt oppe på lista.

Skrevet

"Karl-Bertil Jonssons julafton" ❤️

Anonymkode: 3ca06...677

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...