Gå til innhold

Tesla model 3, barnevogn..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om jeg plasserer denne riktig. 
Vi venter barn, og har en tesla model 3. Bagasjen i seg selv har jo god plass, men vi har hatt litt trøbbel når det kommer til vogn. Så… dere som har tesla model 3, hvilken barnevogn hadde/har dere? Og hvordan ble plassen bak da? 

Anonymkode: b8696...297

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk plass til Stokke Trailz uten problem, og den er vel egentlig ganske stor. Om dere allerede har vogn ville jeg bare kjørt til en forhandler, vi fikk iallefall prøve legge inn vogna når vi prøvekjørte bilen. 

Anonymkode: 73f2b...3e3

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi fikk plass til Stokke Trailz uten problem, og den er vel egentlig ganske stor. Om dere allerede har vogn ville jeg bare kjørt til en forhandler, vi fikk iallefall prøve legge inn vogna når vi prøvekjørte bilen. 

Leste litt fort 😅 Var ikke plass til veldig mye mer, så ville eventuelt sett etter en vogn som tar lite plass. Barnebutikker er ofte behjelpelig. 

Skrevet

Har god erfaring med City elite, både singel og dobbel. Tar lite plass sammenlagt. Den fikk god plass i en liten konebil. 

Anonymkode: fb6c1...d30

Skrevet

Finn en som får plass i bagasjerommet foran 

Anonymkode: 8a17f...36e

• Liker 1
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Finn en som får plass i bagasjerommet foran 

Anonymkode: 8a17f...36e

Men det er jo bare slike som går i håndbagasjen på fly. Som Baby Zen Yoyo og tilsvarende, men dette er jo mer "kjøpesenter-vogner" enn noe annet. I tillegg passer de som oftest ikke til baby. 

Anonymkode: fca43...7cc

Skrevet

God plass til Bugaboo Buffalo eller hva den heter. 

Anonymkode: 0f826...f94

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...