AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #1 Skrevet 15. november 2021 Jeg skriver dette her som anonym. Jeg har flere ganger her på dette forumet blitt stempla som kødd, troll, tull ol. når jeg spør om noe som jeg ikke forstår. Og når jeg da forklarer videre blir jeg også stempla som at jeg tuller osv. Det samme skjer på Facebook i mange grupper. Nå tør jeg ikke å spørre om noe men hvor kan jeg lære noe nytt når jeg ikke kan spørre på forum eller på Facebook? Hvor får jeg svar på alt det jeg lurer på da? Jeg føler meg som en tosk og jeg føler meg dum siden jeg blir stempla. Jeg har veldig lite nettverk så jeg kan ikke spørre andre heller for hvem skal jeg spørre? Jeg føler meg bare så mye dummere enn gjennomsnittet. Jeg føler meg som en idiot og en tosk. Selvtilliten er på bunn. Men jeg er så uviten om ting og tang i livet. Jeg forstår bare ikke hvordan ting henger sammen og da spør jeg. Men jeg blir som oftest beskyldt for det ene og det andre. Jeg er redd for å ordlegge meg feil, jeg er redd for å si noe galt. Hva er galt med meg? Anonymkode: c52a7...e85
CorvusCorax Skrevet 15. november 2021 #2 Skrevet 15. november 2021 "Hva er galt med meg?" Mindre oppegående? Om du mener du ikke har allmennkunnskap og generelt liten kunnskap om det meste i livet.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #3 Skrevet 15. november 2021 CorvusCorax skrev (4 minutter siden): "Hva er galt med meg?" Mindre oppegående? Om du mener du ikke har allmennkunnskap og generelt liten kunnskap om det meste i livet. Jeg er ikke så smart nei. Men hvordan bli smartere og flinkere i livet? Anonymkode: c52a7...e85
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #4 Skrevet 16. november 2021 Hvordan kan jeg lære ting uten å spørre? Anonymkode: c52a7...e85
Gjest laPistola Skrevet 16. november 2021 #5 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan kan jeg lære ting uten å spørre? Anonymkode: c52a7...e85 Google? Lese? Se dokumentarer? En bør jo kunne spørre, men er så mye trolling her, så da har det vel dessverre blitt tolket slik. Kan du spørre noen du kjenner om det du lurer på?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #6 Skrevet 16. november 2021 Google er din venn Anonymkode: 3ef36...227
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå