AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #1 Del Skrevet 15. november 2021 Husker oppstyret da Justin Bieber hadde konserter i Telenor Arena, jenter som omtrent var på selvmordets rand om de ikke fikk billett. Og jenter som ble lurt med falske billetter mv. Og så kom jo episoden på Chateau neuf senere. Nå kommer han til Trondheim, men er det fortsatt noen som bryr seg? Er det noen her som var Beliebers den gangen det kokte som verst, og hva tenker dere nå? Anonymkode: 1b35b...d6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #2 Del Skrevet 15. november 2021 Ja, skulle ikke disse 14-åringene gifte seg med bieber? Anonymkode: 1efab...ee9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 15. november 2021 #3 Del Skrevet 15. november 2021 Jeg var en av de på den konserten på Telenor Arena🤣🤣 som var stormforelsket og trodde vi skulle gifte oss lol for en tulling.. men hører på han ganske ofte fortsatt, men ikke på det ekstreme nivået. Synes han fortsatt har bra musikk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #4 Del Skrevet 15. november 2021 Disse crazy 14-åringene er jo unge voksne nå og vil vel ikke definere seg som beliebers. Men mange er nok fortsatt fans, og så har han fått mange nye fans i det siste. Det nye albumet var faktisk skikkelig bra. Jeg ble positivt overrasket. Anonymkode: b85a3...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #5 Del Skrevet 15. november 2021 Milky skrev (22 minutter siden): Jeg var en av de på den konserten på Telenor Arena🤣🤣 som var stormforelsket og trodde vi skulle gifte oss lol for en tulling.. men hører på han ganske ofte fortsatt, men ikke på det ekstreme nivået. Synes han fortsatt har bra musikk Hvor gammel er du nå? Anonymkode: 224cc...f1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #6 Del Skrevet 17. november 2021 I beliebe so. 😁 Anonymkode: 3a58a...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #7 Del Skrevet 17. november 2021 Jeg var også på den konserten! Og jeg er 39 år nå 😁 Anonymkode: 4000d...b64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hellokitty Skrevet 17. november 2021 #8 Del Skrevet 17. november 2021 Jeg skal kjøpe konsertbilletter i morgen!! 😍😍😍😍 gleder meg som en liten unge til konsert!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #9 Del Skrevet 7. august 2022 Tråden ble visst aktuell igjen Må si jeg synes litt synd på Bieber, avisene er fulle av "her spiser Bieber kjeks på kafe", og "her går Bieber ned gaten". Stakkars gutt som knapt har opplevd et normalt liv. De jeg derimot ikke synes synd på, er alle "fortvilede" Bieberfans som står frem i avisen med at de ikke får solgt billettene sine. Hvis de er fans så burde de jo være overlykkelige for å få gå på konsert, så kan de heller takke seg selv for at de har kjøpt opp ekstra billetter de ikke får solgt. Anonymkode: 1b35b...d6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå