AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #1 Skrevet 15. november 2021 Jeg har veldig lyst til å squirte, mannen og jeg har prøvd en del som skal utløse det uten hell, kjennes som det er like før, men det bare går ikke, er det noen som har vært i en liknende situasjon og funnet en vibrator som har gjort jobben? Fant denne som liksom skal ha en funksjon som hjelper til, men er det noe i det? https://www.vuxen.no/sexleketoy/mest-for-henne/vibrator/orion-vibrating-rabbit-with-cumshot-function Anonymkode: 3acbc...25f
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #2 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg har veldig lyst til å squirte, mannen og jeg har prøvd en del som skal utløse det uten hell, kjennes som det er like før, men det bare går ikke, er det noen som har vært i en liknende situasjon og funnet en vibrator som har gjort jobben? Fant denne som liksom skal ha en funksjon som hjelper til, men er det noe i det? https://www.vuxen.no/sexleketoy/mest-for-henne/vibrator/orion-vibrating-rabbit-with-cumshot-function Anonymkode: 3acbc...25f Denne squirter jeg av rett som det er. Anonymkode: 32cac...60b
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #3 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Denne squirter jeg av rett som det er. Anonymkode: 32cac...60b Hvordan fungerer den, roterer den? Anonymkode: 3acbc...25f
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #4 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvordan fungerer den, roterer den? Anonymkode: 3acbc...25f Nei. Vibrasjoner. En motor for hver arm. Altså en motor for armen med ørene som stimulerer klitoris og en motor som lager dype, rumlende vibrasjoner i skaftet som stimulerer g-punktet. Det er denne som gjør at jeg squirter. Anonymkode: 32cac...60b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå