Gå til innhold

Squirting med vibrator

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst til å squirte, mannen og jeg har prøvd en del som skal utløse det uten hell, kjennes som det er like før, men det bare går ikke, er det noen som har vært i en liknende situasjon og funnet en vibrator som har gjort jobben? Fant denne som liksom skal ha en funksjon som hjelper til, men er det noe i det? 

https://www.vuxen.no/sexleketoy/mest-for-henne/vibrator/orion-vibrating-rabbit-with-cumshot-function

Anonymkode: 3acbc...25f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg har veldig lyst til å squirte, mannen og jeg har prøvd en del som skal utløse det uten hell, kjennes som det er like før, men det bare går ikke, er det noen som har vært i en liknende situasjon og funnet en vibrator som har gjort jobben? Fant denne som liksom skal ha en funksjon som hjelper til, men er det noe i det? 

https://www.vuxen.no/sexleketoy/mest-for-henne/vibrator/orion-vibrating-rabbit-with-cumshot-function

Denne squirter jeg av rett som det er.

42F52804-5040-43A1-9414-170EBECD58E5.jpeg

Anonymkode: 32cac...60b

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Denne squirter jeg av rett som det er.

42F52804-5040-43A1-9414-170EBECD58E5.jpeg

Hvordan fungerer den, roterer den? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvordan fungerer den, roterer den? 

Nei. Vibrasjoner. En motor for hver arm. Altså en motor for armen med ørene som stimulerer klitoris og en motor som lager dype, rumlende vibrasjoner i skaftet som stimulerer g-punktet. Det er denne som gjør at jeg squirter.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...