Gå til innhold

Zyprexa - bra medisin?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men hva kan da funke for søvn? Og psykose? Hvis zyprexa er så dårlig. Jeg trenger noe som funker for søvn, ellers havner jeg i psykose. TS

Anonymkode: bdcc7...d99

Frisk luft.

Anonymkode: aa415...f8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men hva kan da funke for søvn? Og psykose? Hvis zyprexa er så dårlig. Jeg trenger noe som funker for søvn, ellers havner jeg i psykose. TS

Hei ❤ Jeg er hun i tråden om seroquel som også ligger søvnløs. Er det deg som skriver dette? Hvordan går det med deg?  Er så bekymret for deg ❤ 

Om du ikke er den jeg tenker på så beklager jeg feiltakelsen. 

Anonymkode: f8f28...b7b

Skrevet

Du sier at du har gått på Zypreksa før. Da vet du jo hvilke bivirkninger du får og om du legger på deg av dem?

Skrevet

For meg så hjelper seroquel mot søvn. Selv om jeg ikke sover av de heller. Nå er klokka snart to om natta og jeg er lys våken. Får ikke helt sove. Burde vell prøve mere nå snart🙈

Skrevet
Lea skrev (4 timer siden):

For meg så hjelper seroquel mot søvn. Selv om jeg ikke sover av de heller. Nå er klokka snart to om natta og jeg er lys våken. Får ikke helt sove. Burde vell prøve mere nå snart🙈

Hvor mange mg bruker du? 

Jeg bruker også seroquel og det varierer veldig hvilken dose som fungerer.  Noen kvelder kan jeg sovne på 50mg, andre kvelder må jeg øke opp til 300mg. Prøver å holde meg på 150mg men har nok opparbeidet meg toleranse.. veldig vanskelig å gå ned i doser syns jeg.

Anonymkode: f8f28...b7b

Skrevet

Dytt. Hvordan er zyprexa for deg? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...