AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #1 Skrevet 15. november 2021 Ja hvordan gjør man det? Hvordan tilgir man, og slutter å være sint? Tidligere i høst skrev barnefar en bekymringsmelding mot meg til bv. Det var noe av det styggeste jeg har lest, og så totalt langt fra sannheten og virkeligheten! Dette ble et enormt stress for meg. Jeg har grått, vært sint, fortvilet, følt meg usikker, liten og hjelpesløs.. Men (selvfølgelig) gikk alt bra. Jeg har vært på møte med bv, de har vært på hjemmebesøk, og jeg fikk beskjed idag om at saken blir henlagt og de vurdere meg om en god mor og som en god omsorgsperson.. ❤️ Men! Igjen sitter jeg med en xmann som jeg skal og må forholde meg til i mange flere år. Han har virkelig vridd ut av seg "alle feil" jeg har gjort som mor, multiplisert dem, og fremstilt alt på absolutt verste måte!! Det kunne likså godt stått i mld at jeg drev å drakk, ruset meg, og ga fan i barna.. Så ille var den.. Jeg er idag selvfølgelig lettet og gla for at bv avslutter saken, men jeg føler meg også helt matt! Hvordan går jeg videre? Hvordan kan jeg samarbeide med han fremover? For det er jo det jeg MÅ gjøre, rett og slett for barnas beste.. I dokumentetasjon som bv har hentet inn fikk jeg også se egen legejournalen. Der så jeg bla at barnefar hr vært så sint på meg i forholdet når vi var sammen, at han løp etter meg med et brekkjern, og at han slo Sund en sovesofa... Dette hadde jeg fortrengt, men nå ligger disse minnene også å ulmer og bare gjør meg mer sint på han.. Så jeg trenger HJELP! Jeg vet jeg MÅ gå videre, men det er Såååå vanskelig!!! Han sender stygge meldinger til meg hvor han anklager meg for å lyve, krever penger av meg (type 10 kr - han er på det stadiet), og dette gjør meg både sint og sliten.. Jeg ønsker virkelig å slutte å være sint på han, å klare å samarbeide med han. Jeg ønskervi hadde sånt forhold der vi kunne spist middag sammen hele "familien", men slik det er nå er det HELT UTENKELIG!! Og jeg vet barna lir av dette.. 😔😔😔 (jeg har bestilt time for oss på familievernkontoret neste uke.. Så håper det hjelper på) Anonymkode: 8fbd8...ae3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå