Nidoran Skrevet 15. november 2021 #1 Skrevet 15. november 2021 Noen som har noen tanker rundt dette, kjenner jeg blir urolig. Har alltid hatt regelmessig mensen, men venter enda skulle egentlig startet den 11. Prøver å bli gravid, men graviditetstesten er negativ. Noen som har vert borti lignende? Kjenner jeg er urolig, føler at jeg ikke har kontroll på hva som skjer med kroppen. 😕
Tone83 Skrevet 15. november 2021 #2 Skrevet 15. november 2021 En venninne har meldt inn det samme som bivirkning på koronavaksinen. Kan det være det?
Nidoran Skrevet 15. november 2021 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2021 Tone83 skrev (10 minutter siden): En venninne har meldt inn det samme som bivirkning på koronavaksinen. Kan det være det? Det kan være en mulighet, første syklus etter vaksinen kom en uke før normalen. Men etter den runden har det vert tilbake til normalen igjen. Er jo mange måneder siden nå. Så litt rart om det skulle slå slik ut nå.
Laura80 Skrevet 15. november 2021 #4 Skrevet 15. november 2021 Da betyr det sen (eller ingen) el. Ikke alle er regelmessige. 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #5 Skrevet 16. november 2021 Bestil time på fertilitetsklinikk : ultralyd og få sjekket eggstokkaktiviteten + blodprøve.. Anonymkode: 54a0b...5d2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #6 Skrevet 16. november 2021 Mest sannsynlig har bare eggløsningen kommet senere enn normalt denne syklusen Helt normalt at det skjer en gang i blant, selv for de av oss med ellers så regelmessige sykluser. Anonymkode: b2565...207 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå