Gå til innhold

Menn: hvor viktig er utseende for dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes ikke at jeg ser noe bra ut, og etter en dårlig utført operasjon på nesen er selvtilliten verre enn noen gang. Det som skulle gjøre forbedringer på funksjon og utseende har bare gjort alt verre. Føler det eneste som synes i ansiktet mitt er en innsunken og skjev nese. Lurer ofte på hvor viktig utseendet er for menn når man dater, føler jeg ikke står særlig sterkt når nesen min er som den er, og jeg synes det er så skamfullt å prate om det. Så jeg gjemmer meg mye. Og det tærer på. Vil jo gjerne ha en kjæreste. Så menn, hvor viktig er egentlig utseendet for dere når dere dater?

Anonymkode: c2c52...12d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg så må det være en fysisk attraksjon. En skjev nese er ikke noe som alene ville vært et hinder.

• Liker 3
Skrevet
Zarathustra__ skrev (1 minutt siden):

Du burde kanskje stilt deg dette spørsmålet FØR operasjonen 

OK. Men så stiller jeg det nå og hadde satt pris på et ordentlig svar.

• Liker 3
Skrevet
Zarathustra__ skrev (1 minutt siden):

Da får du grave dypere i deg selv enn her på kg

Du kjenner ikke meg og kan ikke dra konklusjoner basert på et lite innlegg på KG. Jeg spør et enkelt spørsmål og du vrir det om til å handle om noe annet enn hva jeg spør om.

• Liker 2
Skrevet

Du stirrer deg blind på din egen nese, det er ingen andre som sitter og studerer den i timesvis

Anonymkode: a2a47...ace

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du stirrer deg blind på din egen nese, det er ingen andre som sitter og studerer den i timesvis

Anonymkode: a2a47...ace

Det kan hende..

Skrevet

Utseendet er veldig viktig, men hva den enkelte synes er pent er jo veldig forskjellig

Anonymkode: 47c93...5d2

Skrevet

Utseende er jo en viktig teaser når man ikke kjenner vedkommende, men etterhvert blir det mindre viktig - både slik at man over tid mister interessen for en vakker person som viser seg å være like spennende som et glass vann, og sånn at en interessant persom med glimt i øyet kan bli veldig attraktiv selv om utseendet er mindre heldig:)

Anonymkode: 9a329...97a

• Liker 1
Skrevet

Utseende er viktigst. Uten at utseende er på plass vil ikke resten av pakken bli evaluert. 

Siden du har spurt på KG så kommer det vel noe moralister og skal påstå noe annet, men det er bare vissvass. 

Anonymkode: 01d44...9dd

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Utseende er viktigst. Uten at utseende er på plass vil ikke resten av pakken bli evaluert. 

Siden du har spurt på KG så kommer det vel noe moralister og skal påstå noe annet, men det er bare vissvass. 

Anonymkode: 01d44...9dd

Du mener det er viktigst? Så om personen ikke er ålreit så har ikke noe noe å si? Bare lurer.

Skrevet

Du har hengt deg opp i nesen, ingen andre ser deg på den kritiske måten du ser deg selv! :) ikke la dette plage deg, menn tiltrekkes damer med god selvtillitt og ikke perfekte neser :)

• Liker 1
Skrevet
Kaur skrev (1 minutt siden):

Du har hengt deg opp i nesen, ingen andre ser deg på den kritiske måten du ser deg selv! :) ikke la dette plage deg, menn tiltrekkes damer med god selvtillitt og ikke perfekte neser :)

Takk for at du sier det. Det er godt mulig jeg har blitt ganske blind og ikke klarer å se det i perspektiv.

Skrevet

Anonymkode: 90fd7...f92

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Anonymkode: 90fd7...f92

Hahaha. Takk!

Skrevet

Kan jeg spørre hvor du opererte deg? Du kan korrigere dette. Det samme skjedd med meg, så må ta ny korrigerende operasjon. Har gått hardt utover selvfølelsen. Har ventet et år, må vente et til. 

Anonymkode: 35599...aa3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kan jeg spørre hvor du opererte deg? Du kan korrigere dette. Det samme skjedd med meg, så må ta ny korrigerende operasjon. Har gått hardt utover selvfølelsen. Har ventet et år, må vente et til. 

Anonymkode: 35599...aa3

Hatt både primær og korrigerende operasjon på Akademikliniken, begge mislykkede. Har kontaktet mange andre klinikker nå, men vanskelig å vite hvem man skal velge som har høyest kompetanse når alle reklamerer seg selv for Norges beste.. Vet ikke om det er mulig å korrigere det slik at det blir bra igjen, har helt ærlig mistet litt trua. Hvor opererte du deg?

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes ikke at jeg ser noe bra ut, og etter en dårlig utført operasjon på nesen er selvtilliten verre enn noen gang. Det som skulle gjøre forbedringer på funksjon og utseende har bare gjort alt verre. Føler det eneste som synes i ansiktet mitt er en innsunken og skjev nese. Lurer ofte på hvor viktig utseendet er for menn når man dater, føler jeg ikke står særlig sterkt når nesen min er som den er, og jeg synes det er så skamfullt å prate om det. Så jeg gjemmer meg mye. Og det tærer på. Vil jo gjerne ha en kjæreste. Så menn, hvor viktig er egentlig utseendet for dere når dere dater?

Utseende er så viktig at vi godt kan kalle det en forutsetning.

Men: Forutsetningen går ut på at jeg er nødt å like utseendet hennes – ikke at hun trenger å være "smellvakker" på noen måte. Dette er imidlertid et absolutt krav. Og det er min smak som betyr noe, jeg driter i hva andre synes.

Så lenge jeg liker utseendet hennes er andre ting viktigere.

Endret av ClausSaus
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...