Frauken Skrevet 15. november 2021 #1 Skrevet 15. november 2021 Jeg er gravid med mitt første barn, og har hatt brystreduksjon for endel år siden. Har skjønt at det kan være utfordrende i forbindelse med amming, og at jeg bør forberede meg på delamming eller kun flaske. Vil gjerne høre andres erfaringer rundt dette😊
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #2 Skrevet 15. november 2021 Ikke min erfaring, men kjenner to som har gjort det og de fikk ikke til fullamming. Det kom ikke nok melk. Ene valgte å delamme, mens hun andre valgte å kun gi mme selv om hun produserte noe melk. Anonymkode: a0673...a18 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #3 Skrevet 15. november 2021 Jeg har fått tre barn etter brystreduksjon. For å kunne amme, må det selvsagt være tatt hensyn til dette - altså må ikke kanalene være kuttet over, men ha kontakt med brystvortene. Jeg hadde melk, men utdriving gikk veldig sakte. Det fungerte bedre når jeg pumpet. Derfor ga jeg flaske, men med en kombinasjon av mme og pumpemelk. Etter da 3 mnd gikk jeg helt over til mme. Syntes det var viktig med antistoffene de fikk fra meg i starten, ellers hadde jeg nok gitt meg før. Anonymkode: 31ac8...b0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå