AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #1 Skrevet 15. november 2021 Har dette blitt et forum fylt av uføre, alenemødre, menn som ikke får date etc? Med unntak av et par svar føler jeg at jeg virkelig er på forumet med alle som sliter! Og ikke bare det, men dere skylder alle på staten eller exer etc. Står vi så vanskelig stilt i Norge som det fremstilles i dette forumet? Anonymkode: 5238b...efe 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #2 Skrevet 15. november 2021 Ja.. er dessverre mye avskum her inne.. bla meg selv.. søker inn her når jeg er misfornøyd med noe eller diskutere. Mange er jo slitne mødre å trenger ett fristed å lufte ut møkka😵💫🤪 Hvorfor skal det ikke være lov å dele problemer? Her er jo virkelig ett forum for veldig mange? Det kan jo hende Mensa har en tørr diskusjonsside du kan henge på? Å diskutere det perfekte livet ditt? Anonymkode: 94903...1ba 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #3 Skrevet 15. november 2021 Nei, det er bare enkelte som maser høyere enn andre, i tillegg til at vi som har mye tid naturlig nok kan være her mye. KG er neppe representativt for befolkningen, selv om det er mye forskjellig her også. Man kan se samme tendensene andre steder, som i kommentarfeltene på VG før de ble i stor grad lukket ned. Hvis man hadde trodd nordmenn flest var som folka der, så kunne man få inntrykket av at de fleste var "klin kokos", men sånn er det selvsagt ikke. Det er mangt en god tråd her inne, men dessverre drukner de ofte i mye mas om hvor fæle menn er, idiotiske incels, utroskap og uførehat. Anonymkode: b7615...a49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå