AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #1 Skrevet 15. november 2021 Hei. Vanskelig men prøver å forklare: Min bror er sammen med ei dame og de har barn. Han jobber hele tiden og hun jobber ikke. Han/de har nå bestemt seg for å fryse meg ut. Han sier at jeg ikke oppfører meg som folk. Jeg har ved 1 anledning sagt hva jeg mente om 1 ting og dro derfra. Etter det har jeg bedt om unnskyldning og de svarte med å ikke komme i bryllupet mitt. Uansett. Grunnen er at jeg ikke oppfører meg som folk. For 10 år siden bodde jeg og mitt barn på hemmelig adresse. Da ga broren min eksen min adressen vår og hvor barnet gikk i barnehage - la ut liksom (ikke med overlegg men av uvitenhet). Så kommenterer Han alltid vekta mi. Gjerne flere ganger. Dama hans er minst like stor. For hver mann jeg har datet har Han sagt at han enten ikke har jobbet, eller gått på.nav eller vært lat osv.osv. hakket på alle og endt opp med ei som går hjemme selv fordi hun ikke vil jobbe. Så nå er jeg litt lei hele greia og vet ikke helt hvor jeg skal starte for å endre dette. Foreldrene våre syns det er kjedelig men ingen sier eller gjør noe. Jeg føler meg håpløs og ikke minst urettferdig behandlet! Anonymkode: 51ab3...67c 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #2 Skrevet 15. november 2021 Så ironisk at han har fått selv det han klager på med deg, snakk om selvinnsikt! Hva var det du sa som gjorde at de ikke kom i bryllupet? Anonymkode: 5abc7...c4a 3
Rosatoast Skrevet 15. november 2021 #3 Skrevet 15. november 2021 Er det noen som oppfører seg som folk er det vel deg?! Høres ikke ut som at han har evnen til selvinnsikt, eller empati. Hadde dette vært meg hadde jeg vært sur, tenk å være SÅ dum at du gir ut en hemmelig adr til en evt mishandler. 1
Entern Skrevet 15. november 2021 #4 Skrevet 15. november 2021 Høres ut som om broren er en ubrukelig drittsekk og idiot. Sorry, men det er sånn det er. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå