AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #1 Skrevet 15. november 2021 Jeg har vært i et psykisk og fysisk dårlig forhold som har påvirket meg mye i ettertid. Jeg fikk da nok til slutt og jeg dro så fort som jeg kunne, vi har hatt litt kontakt som "venner" kun over mld i ettertid. Ikke mye fordi det alltid har vært hun som har tatt kontakt med meg, og jeg har svart for å være hyggelig. Det som skjedde i ettertid var at jeg da traff en ny person som jeg hadde veldig god kjemi med osv og som jeg da begynte å like veldig mye. Jeg har fortalt noe fra forholdet mitt til denne personen, bare noe men nok til å fatte at mitt tidligere forhold hadde vært vanskelig for meg. Det som skjer etterpå er jo da at hun velger bevisst å møte min ex og da begynner å henge med henne. Den dag i dag henger de veldig mye sammen da jeg sa tydelig at hun ikke burde møte henne. Jeg kan ikke bestemme over livet til andre. Jeg er faktisk litt bekymret for henne og jeg er redd exen ikke har forandret seg. Hele situasjonen har vært jævlig vanskelig for meg, fordi jeg vet hvor manipulerende exen min er... Hva hadde dere gjort om dere hadde vært meg? Anonymkode: 5b4c2...cf1
powerpuffen Skrevet 15. november 2021 #2 Skrevet 15. november 2021 Droppet det. Ærlig talt. Det kan hende det er din eks som prøver å ødelegge for deg, og ikke den nye du har møtt som oppsøker din eks. 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #3 Skrevet 15. november 2021 Der hadde jeg satt et ultimatium altså. Enten så slutter du å henge med exen min eller så slutter du å henge med meg. Ferdig. Anonymkode: ebc56...681 7
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #4 Skrevet 15. november 2021 Hadde hvertfall ikke opprettholdt kontakten så lenge hun valgte å heller henge med exen din enn deg eller i tillegg til deg. Mest sannsynlig ser hun bare exen din sin gode side og blir manipulert av henne mens de dårlige sidene holdes skjult, så du kan jo avslutte kontakten med henne ved å si at du klarer ikke ha kontakt når du ser åssen hun blir manipulert og lurt, og ønsker ikke ha kontakt når det du får igjen for å ha åpnet deg om vanskelige opplevelser er at hun knytter bånd med personen som ga deg de vanskelige opplevelsene. Hun får nok se hennes sanne jeg til slutt men det er ikke mye du kan gjøre nå Anonymkode: 0c9c9...776 1
Ost Skrevet 15. november 2021 #5 Skrevet 15. november 2021 Det der hørtes ekstremt merkelig ut. Et over gjennomsnittlig middels rødt flagg. Hadde spurt henne rett ut hva greia er, svarer hun noe merkelig så hadde jeg avsluttet det på en likeså merkelig måte. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå