AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #1 Del Skrevet 15. november 2021 2-300 kcal? 500 kcal? Vil bygge muskler, men er redd for å legge på meg for mye fett. Til sommeren vil jeg ta en såkalt shredde-periode hvor jeg gjør det motsatt - hvor stort underskudd burde jeg legge meg i da uten at det går for mye på bekostning av muskelmasse? Anonymkode: cc7d1...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #2 Del Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (På 15.11.2021 den 14.13): 2-300 kcal? 500 kcal? Vil bygge muskler, men er redd for å legge på meg for mye fett. Til sommeren vil jeg ta en såkalt shredde-periode hvor jeg gjør det motsatt - hvor stort underskudd burde jeg legge meg i da uten at det går for mye på bekostning av muskelmasse? Anonymkode: cc7d1...3bd Overskud på 300-500 kcal, kommer an på om man trener bein og rygg eller mindre muskel gruppe som armer og bryst. Anonymkode: 75e98...7da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå