Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, nå har det seg sånn at jeg har sett meg lei på å stryke utro menn med hårene. På nettdating og sexdating når de iløpet av samtalen forteller de er gift og søker hemmelig elskerinne har jeg tidligere bare skrevet at det ikke er noe for meg, noen ganger gitt de en liten moralpreken men slettet de og ferdig med det. Men jeg syns det er helt heselig og grusomt at de får holde på sånn bak konas rygg og syns konene fortjener å vite det. Mange har jeg sporet opp navn på kona, men hvordan slipper man en sånn bombe? Via en anonym bruker på facebook eller anonym telefon fra skjult nummer? Jeg vil naturligvis sende alle bevisene og svare på de spørsmål de måtte ha, men hvordan går man frem? Bør jeg først sende en melding og be hun sette seg ned og gå i et rom alene, så hun ikke får bomben midt i kassa på rema, på jobb eller i en hyggelig kosestund med barna sine? Altså hvordan gjør jeg dette og har noen gjort noe lignende før? 

Anonymkode: 1465b...d79

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send et anonymt brev hjem til kona.

Anonymkode: e896f...e03

• Liker 8
Skrevet

Jeg har tenkt på det samme. Jeg er selv gift, men på Instagram figurerer ikke min mann. Det ramler stadig inn menn på 50+ i innboksen min som savner "ei ung og livsglad turvenn". Viser seg fort at turvenn = elskerinne. For de er gift og i "et dødt forhold". Flere ganger har jeg googlet dem, funnet fruene, og hatt yrende lyst til å skrive dem en melding. Men så backer jeg ut, for jeg vil ikke bruke mitt eget telefonnummer. Angrer hver gang på at jeg ikke tør.

Anonymkode: 75e62...cff

• Liker 3
Skrevet

Anonym bruker på Facebook funker sikkert godt nok. Bare å sende når som helst, reaksjonen blir nok den samme om de er alene eller ikke.

• Liker 7
Skrevet

Lag en anonym fb profil og send på messenger. Har fått mange henvendelser fra gifte/samboende menn jeg også. Bare ta rotta på dem! Kanskje jeg burde gjøre det samme😊 vi legger bare tilrette for dem å fortsette ved å ikke gi beskjed til kona. Men helt ærlig, så tror jeg dem fortsetter. Og konene tror ikke på det/bryr seg ikke. 

Anonymkode: 0c647...030

• Liker 16
Skrevet

Stoler man på en ukjent/anonym profil da?🤷‍♀️

Skrevet

Ville anbefalt å sende fra anonym Facebook konto. Selv om den kan trackes tilbake til deg via cookies osv. Bruk VPN det kan hjelpe litt. 

Så sender du bare screenshots og så har du gjort ditt. 

Anonymkode: 798f3...662

• Liker 8
Skrevet

Går det ikke an å sende anonymt på en måte? Jeg ville mer enn gjerne visst det hvis det var min mann som sendte meldinger🙂

Anonymkode: e77cc...dbf

• Liker 6
Skrevet

Du tyster på de på samme måte som du thster på utro kvinner. Regner med du har tenkt å starte med det også. 

Anonymkode: e589d...3b3

• Liker 2
Skrevet
Tøvftta skrev (5 timer siden):

Anonym bruker på Facebook funker sikkert godt nok. Bare å sende når som helst, reaksjonen blir nok den samme om de er alene eller ikke.

Jeg har prøvd å lage anonym bruker på Facebook men den blir bannet innen 24 timer, får beskjed om å verifisere med telefonnummer, og det går tydeligvis ikke å bruke mitt nr som jeg har verifisert min personlige profil med.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei, nå har det seg sånn at jeg har sett meg lei på å stryke utro menn med hårene. På nettdating og sexdating når de iløpet av samtalen forteller de er gift og søker hemmelig elskerinne har jeg tidligere bare skrevet at det ikke er noe for meg, noen ganger gitt de en liten moralpreken men slettet de og ferdig med det. Men jeg syns det er helt heselig og grusomt at de får holde på sånn bak konas rygg og syns konene fortjener å vite det. Mange har jeg sporet opp navn på kona, men hvordan slipper man en sånn bombe? Via en anonym bruker på facebook eller anonym telefon fra skjult nummer? Jeg vil naturligvis sende alle bevisene og svare på de spørsmål de måtte ha, men hvordan går man frem? Bør jeg først sende en melding og be hun sette seg ned og gå i et rom alene, så hun ikke får bomben midt i kassa på rema, på jobb eller i en hyggelig kosestund med barna sine? Altså hvordan gjør jeg dette og har noen gjort noe lignende før? 

Og hva positivt tenker du å skjenke verden med å være moralpoliti da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du tyster på de på samme måte som du thster på utro kvinner. Regner med du har tenkt å starte med det også. 

Anonymkode: e589d...3b3

Loooord, må du gjøre alt til en menn vs kvinner tråd? Ja utroskap der kvinner er utro er like ille og de som vet om sånne tilfeller støtter jeg i å tyste til partneren. Men nå er ikke jeg på det lesbiske sjekkemarkedet, men det heterofile, så det er menn i forhold og ikke kvinner i forhold jeg blir sjekket opp av og som søker treff med meg 🙄

• Liker 33
Skrevet

Du lar det være! Du har da ikke hverken plikt eller ansvar for andre sine forhold. Jeg ville ikke vite slik fra en random slarvekjerring på nett,da hadde DU blitt syndebukk for meg. Så pass på din egen buisiness du!

Anonymkode: a90ca...cef

• Liker 8
Skrevet
ABM skrev (1 minutt siden):

Og hva positivt tenker du å skjenke verden med å være moralpoliti da?

Det trenger jeg ikke å forklare meg om til de som ikke eier moral. Tråden er ikke et spørsmål om jeg skal gjøre det eller ikke, eller hvorvidt man bør eller hvorfor. For alle mennesker med empati så er det helt opplagt. Hold deg ute av tråden hvis du ikke klarer å la vær med avsporinger. 

• Liker 18
Skrevet

Ikke vits å være anonym, si bare at du ikke kjenner han eller henne men at du synes hun har rett til å vite.

• Liker 2
Skrevet
wandagirl skrev (1 time siden):

Er jo bare å ta screenshot av samtalen. 

Anonymkode: 7920c...9c4

• Liker 9
Skrevet
wandagirl skrev (1 time siden):

Med flust av bevis så bør man det, men det er til syvende og sist opp til  den enkelte

• Liker 5
Skrevet

Her er det todelt. 

1. Konene bør vite hvem som opplyser de om at mannen er utro. Det kan være de blir usikker. Kan det være en som er sjalu som prøver å lyge for de? Er det en de kjenner som vet om dette? 

2. Du kjenner ikke til hvordan mennene er. Du har klart å finne opplysninger om konene, så hvorfor skal ikke mennene kunne finne opplysninger om deg? Husk at du ikke kan stole på alle. 

Hvis du velger å kontakte konene, så sørg for bilder av samtaler, profilene deres osv.

Anonymkode: 56efd...da2

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du lar det være! Du har da ikke hverken plikt eller ansvar for andre sine forhold. Jeg ville ikke vite slik fra en random slarvekjerring på nett,da hadde DU blitt syndebukk for meg. Så pass på din egen buisiness du!

Anonymkode: a90ca...cef

Jeg forstår ikke… ville du da heller levd i uviss om din manns utroskap enn å få beskjed fra en ukjent? Samme f hvem som sier i fra vel, så lenge sannheten kommer frem? Jeg gidder ikke bli i et forhold basert på løgn i alle fall. 

Anonymkode: 8ec81...6e6

• Liker 16
Skrevet

Bare send en melding med "Hei, jeg er hun som valgte å knulle mannen din selv om jeg visste at du er samboer/konen hans. Tenkte jeg ville si i fra. Hilsen Magda"

Anonymkode: a98bc...ba1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...