Devana Skrevet 7. oktober 2005 #1 Skrevet 7. oktober 2005 Imorgen skal vi ta av plasteret etter steriliseringen til jentepusen min, men har dere noen tips til hvordan vi kan få gjort det så smertefritt som mulig? Det har ikke løsnet i det hele tatt og imorgen må det av I tillegg har jeg et lite spørsmål, om fem dager skal vi til veterinæren og ta stingene hennes, vil dette være smertefullt?
Iceglow Skrevet 8. oktober 2005 #2 Skrevet 8. oktober 2005 Hvorfor må det av i dag? Våre fikk ikke plaster engang, men sikkert forskjellige prosedyrer fra veterinær til veterinær Men slik plasterfjerner man får på apotek fungerer vel på katter og? Stingfjerning er i verste fall skummelt og ubehagelig. Om han har brukt selvoppløsende tråd (noe jeg tviler på siden dere er “innkalt” igjen), så er det kun litt rusking som skal til, våre katter tok stingene selv. Er det mer fast tråd så er det litt “napping”, sitter de for fast vil jeg tro han kan bruke litt lokalbedøvende spray el?
Devana Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2005 Nå er plasteret tatt av. Vi fikk beskjed om å ta det av fem dager etter inngrepet. Aner ikke hva slags sting som er blitt brukt, men vi måtte ihvertfall tilbake etter ti dager
Gjest Violetta Skrevet 8. oktober 2005 #4 Skrevet 8. oktober 2005 På apoteket selges noe som heter plasterfjerner som gjør at limen på plasteret løses opp. Hjelper litt i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå